خانه » اخبار و رویدادها » ادبیات هتاکانه و دور از انصاف یک ماهنامه ورامینی!

ادبیات هتاکانه و دور از انصاف یک ماهنامه ورامینی!

این روزها بازار کلید به دست گرفتن ها و یقه برای کلید دار جر دادن ها آنقدر داغ است که هر دم از این باغ بری می رسد.

آنقدر بازار نان به نرخ روز خورها داغ شده که حتی اگر کاندیداهای رای نیاورده در انتخابات ریاست جمهوری ادعا کنند که از همان ابتدا پای رکاب رئیس جمهور منتخب بوده اند و به او رای داده اند تعجب نخواهیم کرد.

یکی از این رفقا که نمی دانیم با چه هدفی به خیل این دوستان پیوسته در ماهنامه ای که اگر راه به کیوسک های روزنامه فروشی بیابد حتی در زمره روزنامه های زرد هم قرار نمی گیرد با هدفی روشن دست به تخریب دولت پیشین و تعریف و تمجید از رئیس جمهور منتخب نموده است.

بگذریم از آنکه فکر نکنیم دست اندرکاران این ماهنامه هم خودشان این چند برگشان را خوانده باشند – که اگر می خواندند کمی از غلط های املایی و غیره اش را کم می کردند- و بگذریم از آنکه دست اندرکاران این ماهنامه در ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از کاندیدایی اصولگرا حمایت می کردند و امروز با گردشی سؤال برانگیز خود را حامی رئیس جمهور منتخب معرفی می کنند ؛ نکته ای در این ماهنامه جلب توجه می کرد ، نقد بی پایه و اساس یکی از مسؤولان ارشد و مستعفی شهرستان بود.

در نقد این ماهنامه که متنی چند خطی و بدون ارائه آمار و ارقام ذکر شده بود عملکرد فرماندار سابق شهرستان مورد تحلیل مغرضانه قرار گرفت.

در نگاه اول، تحلیل آنقدر سطحی و ابتدایی به نظر می رسید که نگارنده حتی به خود زحمت نداده بود خدمات مهندس منصوری را مورد ارزیابی قرار دهد و با ذکر « خروجی اقدامات او هم چندان روشن نیست» خدمات وی را ارزیابی نموده است!!!

این در حالی است که نگارنده حتی از ذکر «خدمات» نیز دریغ کرده و به جای آن از «اقدامات» استفاده کرده است.

در این نوشتار قصد نداریم به خدمات فرماندار پیشین بپردازیم اما باید به یاد دوستان بیاوریم که در دوره مهندس منصوری پس از چندین سال ، فرمانداری ورامین به عنوان فرمانداری برتر و فرماندار آن به عنوان فرماندار برتر استان تهران معرفی شد.

حال باید دید دوستان دست به قلمی که پس از گذشت چند روز از انتخابات با چرخش موضع صد و هشتاد درجه ای ، خود را حامی رئیس جمهور منتخب می دانند و مثل کارمندهای وظیفه شناس در ادارات دولتی دنبال جایگاه و قدرت می گردند اگر در دولت جدید به جایگاه و مقامی نرسند با این دولت چه ها خواهند کرد و بعدها خود را حامی که معرفی خواهند نمود … ؟!

قصد داشتیم متن این هجویات را برای کاربران عزیز منتشر نماییم اما حیف مان آمد فضای سایت را به نوشته های خصمانه و کینه توزانه ، آلوده نماییم ؛ لذا از خوانندگان این سطور تقاضا می کنیم که به کیوسک روزنامه فروشی مراجعه نمایند و این ۴ صفحه را خریداری نمایند ؛ هر چند که هر کس باید برای پولی که هزینه می کند پاسخ دهد لکن گاهی اوقات لازم است برای شناخت افرادی که بی تقوایانه قلم می زنند و درصدد رسیدن به قدرت هستند ، اندکی هزینه نمود …

۴ نظر

  1. آفتاب دلیل آفتاب است.بیش از ده سال است که مدیر مسوول ارمغان ورامین با راه اندازی دفتر حزب اعتدال توسعه این تفکر را ترویج می کند و در همه انتخابات ها از جمله این انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای حزب اعتدال حمایت اشکار در قالب سخنرانی ، نشریه و … نموده است و جای تردیدی نیست و اتفاقا معلمی را به هر چیز ترجیح می دهد .اما فرماندار مستعفی باید مشکل خود را به شکل دیگری رفع کند یعنی ذهن مردم را اصلاح کند اگر چه اقدامات فرماندار در زمان تصدی در همین نشریه در شماره های متعدد چاپ شده بود .

  2. از شما تعجب می کنم . باید نان را به نرخ روز خورد دیگه! مگر غیر از این است ؟!
    اگر متوجه شوند که جناب مدیر مسئول در دولت احمدی نژاد هم پست داشته است که دیگر در دولت جدید جایگاهی به او تعلق نمی گیرد .
    پس نتیجه می گیریم که باید به نرخ روز نان خورد !

  3. به قول م.و ایشان زمانی به ق (نماینده اسبق) وصل شد زمانی راست شد زمانی چپ . و حالا معتدل

  4. خیلی جالبه. الان هم که در مرداد ماه ۹۳ هستیم و یکسال از دولت اعتدال می گذرد ایشان پست پایین تری نسبت به دولت قبل دارند و معترض فرماندار ورامین شده اند که حتما باید عوض شود.
    خیلی خوب است که چهره ها رو می شود…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.