خانه » اخبار و رویدادها » عرب عامری برنامه های هفته معلم در ورامین را اعلام کرد

عرب عامری برنامه های هفته معلم در ورامین را اعلام کرد

رئیس آموزش و پرورش ورامین از برنامه های هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و برنامه تجلیل از معلمان نمونه در هفته معلم سال ۹۲ خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، مجتبی عرب عامری ظهر پنج شنبه در یک نشست خبری افزود: معلم پیام آور عشق و محبت است، معلمان در حرکت جامعه به سوی پیشرفت انکارناپذیر است و آنها می توانند حرکت جامعه به سوی موفقیت با گامهای بزرگ را سریع تر به عمل نزدیک کنند.

وی بیان داشت: شهید مطهری یکی از پیشتازان عرصه تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی بود که اگرچه فیض بردن از وجود وی، زمان زیادی نپایید، اما با به جای ماندن آثار ایشان همواره این امید در دل جویندگان معارف بشری وجود دارد که تعلیمات شهید مطهری بهترین گزینه برای پاسداشت کمال علم به همراه دینداری و دین باوری است.

رابطه معلمان با پیشرفت و سعادتمندی افراد جامعه مستقیم است

عرب عامری ادامه داد: رابطه معلمان با پیشرفت و سعادتمندی افراد جامعه، یک رابطه مستقیم است و معلمان می توانند با نقش آفرینی خود چنان شور و شعفی در جامعه به وجود آورند که حرکت اجتماع به سوی موفقیت با گامهای بزرگ سریع تر به وقوع بپیوندد.

وی بیان داشت: اقشار جامعه باید بدانند که همه ایام متعلق به معلم است و تا زمانی معلم زنده و پایدار است،  جایگاه والای او نیز مقدس است.

اعزام معلمان نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری

رئیس آموزش و پرورش ورامین همچنین برخی از برنامه های هفته معلم شهرستان ورامین را برشمرد و گفت: نواختن زنگ سپاس در کلیه مدارس ورامین، همایش فرهنگیان بسیجی، دیدار با خانواده های شاهد، ایثارگر، جانبار و آزاده،  نصب بنر تبریک در سطح شهرستان، سخنرانی در نماز جمعه، تجلیل از معلمان نمونه با حضور نماینده ولی فقیه شهرستان ورامین و مسئولان، اعزام معلمان نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری و حضور معلمان نمونه کشوری در همایش بیست و نهمین یادواره بزرگداشت مقام معلم از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش ورامین در هفته معلم است.

وی اضافه کرد: امسال علاوه بر اجرای با شکوه مراسم بزرگداشت مقام معلم در کلیه مدارس، برنامه های متنوع دیگری نیز در دستور کار ستاد است و از سوی وزیر آموزش و پرورش نیز به کلیه معلمان نمونه به صورت متمرکز علاوه بر اهدای تقدیرنامه، هدیه‌ ای نیز اهدا خواهد شد.

عرب عامری اظهار داشت: سال گذشته ورامین رتبه برتر یادواره بزرگداشت مقام معلم را به دست آورد  و تلاش می کنیم امسال نیز این جایگاه را حفظ کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.