خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید جلال ابوئی مهریزی

وصیت نامه شهید جلال ابوئی مهریزی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ طَلَبَ الشَّهَادَهَ صَادِقًا أُعْطِیَهَا وَلَوْ لَمْ تُصِبْهُ

کسی که از روی صدق  و صفا و حقیقت طالب شهادت باشد و از صمیم قلب در آن باشد خداوند اجر و پاداش شهادت را به او خواهد داد.

هرچه که افتخار شهادت نصیبش نگردد دراینجا آرزوی صادقانه  شهادت به جای شهادت و آرزو کننده شهادت درحکم خود شهید قلمداد شده است.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بی کران به امام زمان (ع) و باسلام به شهدای صدر اسلام تا شهدای کربلای ایران. و سلام به تمام خانواده های شهداء که فرزندانشان چنین خون خود را نثار درخت انقلاب کردند و سلام به شما امت حزب الله و سلام به شجاعت شما که همیشه یاران امام بودید وسلام بی کران به اسراء – مفقودین و تقاضا ای از خداوند متعال که شفا برای معلولین و مجروحین اعطا فرماید و سلام گرم من به رهبر کبیر انقلاب ، این بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و درهم کوبنده ستمگران و دشمنان عزیز.

محترماً به عرض امت حزب الله ایران می رسانم که،  هیچ گاه شهیدان را مرده نپندارید بلکه آنان زنده اند و نزد خداوند تعالی روزی می خورند. البته خیلی کوچکتر از آنم که به شما امت حزب الله که همیشه در خط اسلام بوده و همیشه هستید پیام بدهم ، و این پیام را که می خواهم بدهم از روی عقیده خودم مسئولیتی که نزد خداوند تبارک وتعالی دارم به عرض شما ملت دلیر می رسانم ،که همیشه خون پاک شهدا و یاد شهیدان را دردل خود زنده نگهدارید و همیشه در فکر باشید که چگونه و چطور ازهمه بهتر به این انقلاب خدمت کنید .اگر برادری ،  در راه فساد  و انحراف کشیده شده  و به این انقلاب بدبین شده است،  او را تا آنجائی که امکان دارد راهنمائی کنید اگر درست شد که هیچ اما  اگردرست نشد ، او را از پای درآرید تا به  انقلاب عزیز ضربه بیشتری نزند.  پیام من به دوستانم این است که تا آنجائی که در توانشان هست راه این شهیدان را ادامه دهند. مبادا ازشهیدان بترسید و این ترس نزد خدا عذابی دردناک دارد .دوستان من قدری فکرکنید و ببینید. آیا این جورعذاب کشیدن خوب است، بطوری که یکی از انبیاء فرمودند : اگر بدانید که کسی به شما ظلم می کند  و می توانید جلوی او را بگیرید و اگر اقدامی نکنید شما هم در گناه او شریک هستید .

ای پدر و مادرعزیزم ، من همچون  شهیدانی که به لقاءالله پیوستند، من هم امانتی بودم نزد شما  و حال شما این امانت خدا را بخونی تربیت کردید و حال اکنون وقت آن رسیده است که امانت خدای خود را پس بدهید از تو ای خواهر کوچکم  و مادرعزیزم خواهش می کنم اگر شهید شدم لباس سیاه بتن نکنید و منزل را چراغانی کنید و فک رکنید من دارم عروسی  می کنم ، که همین طور هم هست. عروسی من شهادت و سنگرم حجله من ، خلاصه تا آنجائی که می توانید عزاداری نکنید و صبرداشته باشید تا مهدی  موعود زمان  قیام  کند .

همین طور قرآن کریم می فرماید: ان الله یحب الصابرین خداوند همیشه صبرکنندگان را دوست دارد .

هرجائی که دوست دارید مرا دفن کنید از کلیه امت حزب الله در خواست می کنم برای من عزاداری نکنید

(((والسلام)))(((ومن الله توفیق)))

مورخ۶۲/۱۲/۷

وصیتی به پدرومادر عزیزم

حضورمحترم پدر گرامی سلام عرض می کنم پس از عرض سلام و ارادتمندگی امیدوارم حالت  خوب و هیچ کسالتی نداشته باشی.

۱ – عرض می شود پدر جان همان طور که درآن وصیت نامه اصل نوشتم اگرمن شهید  شدم برای من گریه نکنید و به  مادر هم  بگوئید که زینب وار زندگی کند و اگرهم خواستید گریه و عزاداری کنید برای آن سربریده از تن جدای صحرای کربلا گریه وعزاداری کنید.  پدرجان مقدار پولی که دارم خرجم کنید و اگرپولی درآخرباقی ماند کمی نماز و روزه قضا دارم برایم بدهید بخوانند پدرجان اجرشما انشاالله با حضرت اباعبدالله الحسین باشد. خوب دیگرعرض ندارم انشا الله درکربلای حسین منتظرتان هستم.  امیدوارم ازشهید شدن من ناراحت نباشید .

(((والسلام ومن الله توفیق))) .

بنده حقیر شما جلال ابوئی مهریزی ۶۲/۱۲/۷

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.