خانه » اخبار و رویدادها » سالن انتظار اورژانس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین افتتاح شد

سالن انتظار اورژانس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین افتتاح شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از خبرگزاری فارس ، لحظاتی پیش و با حضور تعدادی از مسئولان و کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد شهرستان ورامین سالن انتظار اورژانس این بیمارستان افتتاح شد.

رئیس بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در این مراسم طی سخنانی ضمن ارائه گزارش از عملکرد این مجموعه درمانی در سال ۹۱ اظهار داشت: در سال ۹۱ مجموعا بیش از ۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال اعتبار صرف طرح ها و پروژه های این بیمارستان گردیده است.

حسن تاجیک به هزینه سالن انتظار بیمارستان مذکور اشاره کرد و گفت: جهت افتتاح این سالن انتظار بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

سیدعلی جمالیان، مدیرکل درمان استان تهران در ادامه عنوان کرد: ما افتتاح این پروژه در آخرین روز کاری سال را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم سال آینده سالی پر از موفقیت برای بهداشت، درمان و سلامت این منطقه و کشور باشد، از مدیریت و همکاران این مجموعه درمانی نیز برای ارائه خدمات مناسب تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت ورامین نیز طی سخنانی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده گفت؛ با توجه به اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان تامین اجتماعی برای شهرستان‌های ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد می باشد باید همه مسئولان به‌ویژه مسئولان سازمان تامین اجتماعی تمام توان خود را در جهت تقویت این مجموعه درمانی به کار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی تصریح کرد: نیاز به تلاش بیشتر در ارتباط با ارتقاء سطح درمانی این بیمارستان احساس می‌شود.

در انتهای مراسم و پس از افتتاح این سالن انتظار حاضران در جمع پرستاران بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد حاضر شده و روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.