خانه » اخبار و رویدادها » تیم والیبال متین ورامین نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شد

تیم والیبال متین ورامین نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شد

 

متین ورامین

تیم والیبال کاله مازندران به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در سال ۹۱ رسید.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، بازی نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال امروز جمعه ۲۵ اسفندماه در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و با حضور مسئولان فدراسیون والیبال برگزار شد که طی آن تیم کاله مازندران با شکست متین ورامین برای دومین سال پیاپی، بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

بعد از انجام ۱۴۲ بازی ، بالاخره مسابقات لیگ برتر به ایستگاه آخر رسید و در بازی نهایی که با استقبال تماشاگران آملی و ورامینی و جمع کثیری از علاقمندان و پیشکسوتان والیبال برگزار شد، نماینده آمل با قدرتنمایی مقابل حریف خود جام قهرمانی را در تهران بالای سر برد و جشن قهرمانی اش را امشب به پا کرد. در این بازی کاله با نتیجه ۳ بر صفر بر حریف مدعی خود پیروز شد تا در مجموع دو بازی و با احتساب ست شماری ۴ بر ۳ بر متین غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مصطفی کارخانه و بازیکنانش در تیم متین که در بازی اول ۳ بر ۱ پیروز شده بودند امروز برای تکرار پیروزی شان به میدان آمدند. اما در طرف مقابل هم بهروز عطایی با بازیکنان کاله برای جبران شکست قبل آمدند تا شانس رسیدن به قهرمانی را تا لحظه آخر داشته باشند. این بازی هم همانند بازی های قبلی لیگ غیر قابل پیش بینی بود و بازیکنان دو تیم برای به قدرت کشیدن توانایی خود پا به میدان گذاشتند.

در دومین بازی فینال که هر دو تیم با انگیزه تر از قبل و برای پیروزی به میدان آمده بودند تیم کاله در ابتدا از حریف خود به خوبی پیش افتاد تا نشان دهد برای رسیدن به قهرمانی شکست دو روز قبل را فراموش کرده و با تمام توانش بازی می کند. در ست اول تیم کاله در تمام لحظات از حریف خود جلو زد. بازیکنان بهروز عطایی زودتر از متین با کسب امتیاز ۸ و ۱۶ به وقت استراحت فنی رسیدند اما این در حالی بود که آملی ها روند مثبت خود را ادامه دادند تا در ست اول ۲۷-۲۵ حریف خود را شکست دهد. در این بین ورامینی ها که می دانستند رسیدن به قهرمانی شان در حال به خطر افتادن است در ست دوم زودتر و با قدرتنمایی بازیکنانی همچون تاجر، میرزاجانپور و فتحعلی پا به پای بازیکنان آملی امتیاز گرفتند تا متینی ها باشند که زودتر به عدد ۸ می رسند. اما کاله که شرایط را کمی سخت دید تاکتیک خود را عوض کرد و به دنبال آن امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آورد تا در پایان این ست هم کاله به لطف بازیکنانی همچون زرینی، موسوی و قائمی با نتیجه ۳۲-۳۰ این ماراتن را به سود خود پایان دهد.

اما در ست سوم که ست سرنوشت ساز برای دو تیم بود تیم متین ابتدا با قدرت شروع کرد و زودتر از حریفش به امتیازات ۸ و ۱۶ رسید اما این بازیکنان آملی بودند که از تجربه بالای خود در این لحظات حساس استفاده کردند و با جبران امتیازات از دست رفته پیروزی در این ست با نتیجه ۲۵بر ۲۳ را از آن خود کردند تا در نهایت علاوه بر پیروزی در این بازی، عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را هم به دست آورد.

به این ترتیب لیگ برتر والیبال ایران بعد از انجام ۱۴۲ بازی به پایان رسید و رده بندی کلی تیم ها در این مسابقات به شرح زیر است:

۱-      کاله مازندران

۲-      متین ورامین

۳-      پیکان تهران

۴-      سایپا البرز

۵-      شهرداری ارومیه

۶-      پیشگامان کویر یزد

۷-      میزان خراسان

۸-      باریج اسانس کاشان

۹-      آلومینیوم المهدی بندرعباس

۱۰-  شهرداری تبریز

۱۱-  نوین کشاورز

۱۲-  بازرگانی جواهری گنبد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.