خانه » اخبار و رویدادها » مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت

مصطفی کارخانه: کاله ما را دست کم گرفت

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/valyball/matin-varamin-kaleh-91-12-23-varamincity-(35).jpg

سرمربی تیم متین ورامین بعد از کسب اولین پیروزی در بازی نهایی لیگ برتر گفت: تیم کاله با دست کم گرفتن تیم متین شکست خورد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ،  مصطفی کارخانه که در اولین بازی از فینال لیگ برتر والیبال مقابل تیم کاله مازندران به پیروزی ۳ بر ۱ دست یافت در مورد پیروزی تیمش گفت: این بازی در سطح بالایی برگزار شد و بازی تاکتیکی بود. ضمن اینکه با در اختیار نداشتن نیکولاف در تیممان خلا ایجاد شده بود که خوشبختانه در طول تمرینات این مشکل را برطرف کردیم.
وی افزود: نسبت به تیم کاله از بازیکنان شاخص کمتری برخوردار بودیم و این تیم از نظر مهره از ما سرتر بود. اما توانستیم بازیکنان شاخص این تیم را کنترل کنیم و بازی را از دست ندادیم و تحت تاثیر هم قرار نگرفتیم. اما به اعتقاد من تماشاگران واقعی تماشاگران ورامینی بودند که با حضور در سالن در تمام دقایق بازی ما را تشویق کردند و تنها نگذاشتند.
کارخانه ادامه داد: به داشتن این بازیکنان تاکتیک پذیر می بالم و این بازیکنان برگ برنده ما بودند. به هر حال پیروزی ۳ بر ۱ مقابل کاله برای ما نتیجه خوبی بود که می خواهیم در بازی برگشت هم آن را تکرا کنیم. همه از روحیه قهرمان طلبی من آگاهند و درست است که سال قبل در اصفهان هم قول قهرمانی دادم اما مسئولان بامن همکاری نکردند. امسال هم به دلیل داشتن دین به ورامین و همکاری همه مسئولان و پشتیبانی آنها، خوشحالم که در سال اول حضور این تیم به فینال رسیدیم .
سرمربی تیم متین ورامین در ادامه افزود: احساس می کنم که تیم کاله ما را دست کم گرفت و فکر کرد با در اختیار نداشتن نیکولاف تیم ما فروغ قبل را ندارد. در این بازی سرویس های هدفمند و دفاع خوب داشتیم که توانستیم تاکتیک حمله کاله را خنثی کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.