خانه » اخبار و رویدادها » فینال لیگ برتر والیبال؛ دوئل متین ورامین و کاله مازندران

فینال لیگ برتر والیبال؛ دوئل متین ورامین و کاله مازندران

رقابت های لیگ برتر والیبال جام شهید حسن تهرانی مقدم، چهارشنبه و جمعه با برگزاری بازی های فینال و رده بندی به پایان خواهد رسید.

به گزارش ورامین سیتی ، فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم متین ورامین و کاله مازندران در روز های چهارشنبه و جمعه در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که هر دوبازی فینال راس ساعت ۱۷ انجام خواهد شد.

فینال امسال لیگ برتر والیبال با انجام ۲ بازی به صورت متمرکز برگزار می شود و هریک از دو تیم که بیشترین ست و امتیاز را درمجموع دو بازی کسب کنند قهرمان خواهد شد و در صورتی که دو تیم بعد از دو بازی در همه امتیازات مساوی شوند، یک ست طلایی ۱۵ امتیازی بلافاصله انجام می شود تا تیم قهرمان معین گردد.

تیم متین ورامین در اولین سال حضور خود در لیگ برتر والیبال شگفتی ساز شد و موفق شد در حضور تیم های قدرت مندی مثل پیکان و شهرداری ارومیه به فینال لیگ برتر برسد.

متین ورامین خیلی دیر تمرینات خود را شروع کرد و در ابتدا شروع لیگ آمادگی چندانی نداشتند ولی در ادامه لیگ توانست با باترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان خود و حمایت بی نظیر تماشاگران روز به روز آماده تر شود و با پیروزی بر رقیبان در پابان در رده دوم قرار بگیرد. متین در مرحله پلی آف نیز موفق شد سایپا را حذف کند و به فینال برسد.

متین در فینال باید به مصاف تیم قدرتمند کاله آمل برود که قهرمانی سال پیش را یدک می کشد و امسال نیز با حضور نیمی از بازیکنان تیم ملی در در ترکیب خود و سرمربی گری بهروز عطایی تیم خوبی را جمع وجور کرده است. اما متین نیز با هدایت مربی پرافتخار ایران، مصطفی کارخانه انگیزه زیادی دارد تا شگفتی خود را امسال تکمیل کند و با غلبه بر کاله علاوه بر قهرمانی، آسیای نیز شود.

حالا باید دید در فینال رقابت ها و در تقابل دیدنی اندیشه های کارخانه و عطایی کدامیک به برتری خواهند رسید.

غایب بزرگ متین در این بازی ، نیکولای نیکولف بازیکن بلغارستانی این تیم است که به دلیل مصدومیت در مقابل سایپا هر دو بازی فینال را از دست داده است.

لازم به ذکر است که ، دو تیم در لیگ دو بار به مصاف هم رفتند که سهم هریک از دو تیم یک پیروزی بوده است.

در بازی رده بندی نیز دو تیم پیکان و سایپا در روز های چهارشنبه و جمعه راس ساعت ۱۵ در مجموعه ۱۲هزار نفری آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تماشاگران ورامینی برای حضور در بازی فینال و حمایت از تیم محبوب خود، می توانند ساعت ۱۲ ونیم روز های چهارشنبه و جمعه در میدان راه آهن ورامین حضور یابند.

برنامه کلی مسابقات به شرح زیر است:
چهارشنبه ۲۳ اسفندماه
بازی رده بندی : ساعت ۱۵: پیکان تهران – سایپا البرز
بازی فینال: ساعت ۱۷: متین ورامین – کاله مازندران

جمعه ۲۵ اسفندماه
بازی رده بندی : ساعت ۱۵: سایپا البرز – پیکان تهران
بازی فینال: ساعت ۱۷: کاله مازندران – متین ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.