خانه » اخبار و رویدادها » آهنگری: رفت و برگشت کاله را می‌بریم

آهنگری: رفت و برگشت کاله را می‌بریم

مربی تیم والیبال متین ورامین در آستانه فینال لیگ برتر والیبال، گفت: کاله تیم بسیار قدرتمند و پر مهره‌ای است، اما مطمئن باشید این تیم را در دو بازی رفت و برگشت شکست می‌دهیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، داود آهنگری در این گفت‌وگو اظهار کرد: والیبال مساوی ندارد. یکی باید ببرد و دیگری باید ببازد. والیبال اصلا بالا، پایین ندارد. این که ما سه امتیاز با پنج امتیاز از حریف جلو افتادیم به معنی برد یک مسابقه نیست. همان طور که در بازی دوم پلی‌آف در کرج ما ست پنجم را با برتری مقابل سایپا آغاز کردیم و حتی تا چهار امتیاز هم جلو افتادیم، اما در نهایت با نتیجه‌ ۱۷ بر ۱۵ بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: نمی‌دانم چرا قطع برق در ورامین اینقدر حاشیه ساز شده است. در کرج هم برق قطع شد. ما هم بعد از آن بازی را باختیم. چرا برق سالن انقلاب کرج قطع شد؟ اگر قرار باشد ذهن به دنبال منفی بافی برود، خیلی مسایل می‌تواند مطرح شود. در ورامین وقتی برق رفت و سرویس دست ما افتاد در یک رالی رفت و برگشت سایپا امتیاز گرفت. شما قضاوت کنید آیا این به نفع تیم ما بود یا حریف که سایپا بلافاصله بعد از قطع برق امتیاز گرفت؟

مربی تیم والیبال متین درباره چرایی تعویض خط نگه دار، گفت: جالب است بدانید که خط نگه دار هم بعد از قطع برق به نفع سایپا عوض شد. تاجر سرویس زد و یک ضرب داخل شد، اما خط نگه دار آن توپ را اوت اعلام کرد. ما که متوجه نشدیم چطور شد که خط نگه‌دار تغییر کرده است. به جان دو فرزندم من شخصا تا آخر بازی متوجه نشدم که خط نگه دار عوض شده است. باید کمیته‌ داوران پاسخ دهد که چه اتفاقی افتاد. خود داورزنی، رییس فدراسیون هم در سالن حضور داشت و شاهد همه ماجرا بود. چرا موارد فنی را مطرح نمی‌کنند؟ ابراهیم یولمه در ست سوم به بازی آمد و متین را متحول کرد. نیکولوف سرعتی زن ما هم در ست پنجم دچار آسیب دیدگی‌ شد و بازیکن ذخیره جای او را گرفت. علی رزم‌فر که امسال نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند جای او را گرفت و اتفاقا خیلی خوب هم کار کرد. در بازی فینال با کاله هم شخصا اعتقاد دارم خیلی فرق نمی‌کند کدام بازیکن در پست سرعتی کار کند.

آهنگری با اشاره به قدرت تیم کاله، تاکید کرد: نماینده آمل در لیگ برتر والیبال دو تیم دارد. قرا و محمودی هر دو بهترین بازیکنان ایران هستند. سرعتی زن‌ها و دریافت کننده‌های این تیم همه عالی هستند. پاسور آنها یکی از بهترین‌هاست. یک روز با عطایی، سرمربی کاله صحبت می‌کردم و او خودش می‌گفت که یکی از بهترین ترکیب‌ها را جمع کرده است. همه ایران هم همین را می‌گویند. با این حال ما حتما کاله را در رفت و برگشت شکست می‌دهیم. ما آمده‌ایم که قهرمان شویم.

وی درباره حضور دو پاسور خارجی در تیم‌های کاله و متین، گفت: پاسورهای داخلی ما خیلی بهتر از خارجی‌ها هستند. سال قبل کاله با وجود سعید معروف به مراتب بهتر از ترکیب قدرتمند فعلی کاری کرد. البته عوامل دیگر مثل سرعتی زن و دریافت کننده هم در موفقیت تیم‌ها تاثیر زیادی دارد. اگر تیمی در شش فاکتور موفقیت والیبال بهترین باشد باید در لیگ‌های معتبر جهان قهرمان شود. به نظرم اگر شهرداری ارومیه با معروف هم به پلی‌آف می آمد شانس قهرمانی داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.