خانه » اخبار و رویدادها » جواد لاریجانی: یک روز به مزرعه می‌رویم و من در آنجا به شما آبگوشت می‌دهم

جواد لاریجانی: یک روز به مزرعه می‌رویم و من در آنجا به شما آبگوشت می‌دهم

جواد لاریجانی

محمدجواد لاریجانی در نشست خبری امروز خود به موضوعات متعددی پاسخ داد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل ایسنا ، جواد لاریجانی در واکنش به وضعیت پرونده زمین‌خواری که چند وقت پیش علیه وی مطرح شد گفت :  شما بیائید همان مزرعه با من ناهار بخورید تا مفصل با هم صحبت کنیم. شکایتی از سوی یکی از نهادهای دولتی علیه من مطرح شده بود. این شکایت ابتدا رد و مجددا مطرح شد. قضات محترم دیدند بهتر است دوباره بررسی شود و من هم مثل هر شهروند دیگری شرکت کردم و از خود دفاع کردم. این پرونده مربوط به مالکیت یک زمین قدیمی کشاورزی است. راجع به جواد لاریجانی همه چیز شنیده بودید به جز کشت گندم و جو و خوشبختانه این چیزی نیست که در حال فرار باشد مانند LC، پول و …!

* برادران ما در دولت احساس وظیفه کردند که یک شبهه مالکیتی را مطرح کنند. این در دادگاه مطرح شد و دادگاه نسبت به آن نظر می‌دهد و همان‌طور که گفته شد ما لاریجانی‌ها ضمن اینکه برادر هستیم ولی در رابطه با کار برادر و این‌ها نمی‌شناسیم. شاید در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ هزار پرونده این‌چنینی مطرح باشد. یکی از مسائل اصلی کشاورزی، مساله عدم تنسیق اسناد مالکیتی است و خوشبختانه با همتی که ریاست قوه قضاییه و اداره ثبت اسناد و املاک کشور کردند، برای زمین‌های کشاورزی هم اسناد مالکیت صادر می‌شود و این زمین‌ها هویت پیدا می‌کنند.

* تاکنون حدود زمین‌های کشاورزی عرفی بوده است و ان‌شاءالله اگر برای زمین‌های کشاورزی سند مالکیت صادر شود زمینه ایجاد مناقشات این‌چنینی هم از بین می‌رود. چون ما در یک پروسه قضایی هستیم من نباید درباره آن صحبت کنم و سخنگوی قوه قضاییه در این باره صحبت خواهد کرد و ان‌شاءالله وقتی که کار قضایی‌اش تمام شد یک روز به مزرعه می‌رویم و من در آنجا به شما آبگوشت می‌دهم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.