خانه » اخبار و رویدادها » صعود مقتدرانه متین ورامین به فینال لیگ برتر والیبال / شادمانی مردم ورامین پس از بازی

صعود مقتدرانه متین ورامین به فینال لیگ برتر والیبال / شادمانی مردم ورامین پس از بازی

 

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در شهرهای تهران و ورامین برگزار شد که طی آن در ورامین تیم متین ورامین با باخت فنی سایپا البرز موفق شد مجوز صعود به فینال را از آن خود کند و جشن صعود خود را در خانه برپا کند.
در این دیدار بازیکنان جوان نفرزاده ست های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ از آن خود کردند و در ست سوم در حالی که ۱۶ بر ۱۳ البرزی ها از حریف خود پیش بودند، پس از قطع برق سالن و توقف چند دقیقه ای مسابقه  این ورامینی ها بودند که  جریان بازی را در دست گرفتند و ست های سوم و چهارم را ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کردند.
در ست پنجم این دیدار در حالی متین ۱۲ بر ۱۱ از حریف خود پیش بود و ابراهیم فیروزی داور اول این دیدار امتیاز ۱۳ را به متین داد که این موضوع مورد اعتراض سایپا و موجب اخطار گرفتن آنها و رقم خوردن امتیاز ۱۴ به سود متین ورامین شد.

در ادامه سایپای مهمان با ترک زمین مسابقه، بازی را ۱۴ بر ۱۱ به سود متین ناتمام گذاشت.
بدین ترتیب بر اساس اعلام سازمان لیگ نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود متین ورامین با امتیازات ۲۵ بر صفر در نظر گرفته شد و برای سایپا به علت ترک زمین باخت فنی در نظر گرفته شد تا متین پیروز این بازی اعلام شود و در خانه در میان هزاران هوادار والیبال دوست ورامینی جشن فینالیست شدن برپا کند.

بنابراین روزهای چهارشنبه و جمعه هفته آینده ۲۳ و ۲۵ اسفند ماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در دیدار فینال تیم های کاله مازندران و متین ورامین مقابل هم صف آرایی می کنند و  پیکان تهران و سایپا البرز دیدار رده بندی را برگزار می کنند تا بدین ترتیب تیم های اول تا چهارم لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور در سال ۹۱ مشخص شوند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت ۲ از ۳ برگزار می شود. بدین ترتیب شاگردان مصطفی کارخانه با کسب برتری در مجموع دو دیدار این مرحله فینالیست شد تا در دیدار نهایی به مصاف کاله برود. کاله ساعاتی پیش با غلبه بر پیکان فینالیست شد.

شادی مردم ورامین پس از پیروزی تیم والیبال متین ورامین برابر سایپا

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، مردم شهرستان ورامین پس از پیروزی تیم والیبال متین ورامین برابر سایپای البرز به خیابان های شهر آمدند و به شادی پرداختند.

بیش از سه هزار تماشاچی بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال که دقایقی پیش در سالن ورزشی شهید گلعباسی ورامین و با پیروزی تیم متین ورامین همراه بود ، به خیابان ها آمدند و به شادی پرداختند.

جوانان ورامین با به صدا در آوردن بوق خودرو و موتورسیکلت های خود با فریادهای ˈ ورامین ، ورامین ˈ شادی کردند.

اتوبوس حامل بازیکنان تیم متین با عبور از خیابان های مسجدجامع و شهدا و حضور در میدان امام حسین(ع) به همراه تماشاگران و مردم خونگرم ورامین به شادی پرداختند و سپس از مسیر خیابان شهید بهشتی با مشایعت هواداران به محل اسکان خود مقابل دبیرستان حر رفتند .

عده ای از مردم نیز با پخش شیرینی راهیابی تیم والیبال متین ورامین به دیدار نهایی را به یکدیگر تبریک گفتند.

پیام تبریک رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران

به گزارش ورامین سیتی به نقل از اسوه خدمت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران، در پیامی موفقیت ورزشکاران تیم والیبال لیگ برتری متین ورامین در راهیابی به فینال این مسابقات را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از پیروزی شما در عین اهمیت به اخلاق ورزشی و شئونات اسلامی و فرهنگی بسیار خوشحال شده و راهیابی به مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر را تبریک می گویم.

کارنامه عملکرد تمامی مسئولان،مربیان و بازیکنان تیم متین در سال اول حضور در لیگ برتر والیبال کشور صرف نظر از کسب هر نتیجه ای در بازی نهایی موفقیت آمیز بوده و مایه افتخار مردم غیور و شهیدپرور ورامین است.

امیدوارم این پیروزی ها نوید بخش موفقیت های بیش از پیش و روز افزون ورزش این منطقه در تمامی عرصه های ورزشی در سال های آینده باشد.

سید محسن محمودی

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.