خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین در انتظار تصمیم شورای تامین استان تهران

متین ورامین در انتظار تصمیم شورای تامین استان تهران

محل برگزاری مسابقات پلی آف لیگ برتر والیبال بانظر شورای تامین استان تهران مشخص خواهد شد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بعد از اعلام فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری بازیهای پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به منظور تسهیل در حضور تماشاگران و اصحاب رسانه و عدم تکرار مسایل هفته های گذشته به دلیل حساسیت بالای مسابقات و مخالفت تیم های متین ورامین و پیکان تهران با این موضوع، فدراسیون والیبال تصمیم گیری در این خصوص را به شواری تامین استان تهران محول کرد و دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای به شورای تامین استان تهران در خصوص تامین امنیت ورزشگاههای ورامین و خانه والیبال تهران تاکید کرد، در صورتی که این شورا برگزاری این مسابقات را در ورامین و سالن خانه والیبال تضمین کند، بازی سوم مرحله پلی آف در ورامین و خانه والیبال تهران برگزار می شود، در غیر اینصورت این مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه صبح  روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه در جلسه ای با حضور نمایندگان ۴ تیم حاضر در پلی آف در محل فدراسیون والیبال در این خصوص تصمیم گیری می شود.

—————————

رییس فدراسیون والیبال: مجبور شدم کار را به شورای تامین استان واگذار کنم

ایسنا : رییس فدراسیون والیبال در واکنش به اعتراض تیم متین ورامین نسبت به برگزاری بازی سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال در سالن ۱۲هزار نفری آزادی اعلام کرد: مسئولیت بازی سوم را به شورای تامین استان تهران واگذار می‌کنیم.

 محمد رضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال با اشاره به اعلام انصراف تیم متین ورامین از ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال، گفت: بعد از این که سازمان لیگ تصمیم گرفت تا بازی سوم تیم‌های راه یافته به پلی‌آف را در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار کند، نامه‌های زیادی از سوی ورامین و مسئولان این شهر برای ما ارسال شد و در نهایت تصمیم گرفتیم تا کار را به شورای تامین استان واگذار کنیم. اگر شورای تامین استان تهران مسئولیت برگزاری مسابقه در سالن شهر ورامین و همچنین خانه والیبال تهران را بر عهده گرفت، ما هم می‌پذیریم تا بازی در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار نشود، زیرا در غیر این صورت فدراسیون والیبال نمی‌تواند شرایط برگزاری مسابقات را تضمین کند.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تدبیر مناسبی است که میتواند جلوی هر گونه بد‌اخلاقی را بگیرد،‌ چرا که سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ویژگی‌های مناسب برای برگزاری یک بازی را دارد و همه هواداران و حتی محل رفت و آمد دو تیم تفکیک شده است. ما پیشنهاد دادیم تا بازی‌های سوم پلی‌آف در این سالن برگزار شود، اما متاسفانه تیم ورامین تا این لحظه با این موضوع موافقت نکرده است و به همین دلیل مجبور شدم تا کار را به شورای تامین استان تهران واگذار کنم.

رییس فدراسیون والیبال در پایان یادآور شد: تیم پیکان در خانه به کاله باخت و کاله هم در آمل نتیجه‌ را به پیکان واگذار کرد. همین موضوع نشان می‌دهد که لزوما بازی‌های خانگی تکلیف برد و باخت را مشخص نمی‌کند. به ویژه این که ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی گنجایش هر دو تیم را دارد، واقعا نمی‌دانم، چرا برخی با این تدبیر مخالفت می‌کنند به هر حال اگر بتوانند مسئولیت کار را بپذیرند ما برگزاری مسابقه را بر عهده خودشان می‌گذاریم. فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا محیط‌های برگزاری مسابقات سالم و عاری از هر نوع بداخلاقی باشد. اگر قرار باشد که سایرین همکاری نکنند دیگر نمی‌توان فدراسیون والیبال را مقصر دانست. اگر خدای نکرده اتفاق بدی روی دهد چه کسی می‌تواند پاسخگو باشد. باز هم تاکید می‌کنم که برگزاری مسابقه سوم پلی‌آف در سالن ۱۲ هزار نفری بهترین راهکار بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.