خانه » اخبار و رویدادها » صد در صد بازی سوم پلی‌آف را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌کنیم

صد در صد بازی سوم پلی‌آف را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌کنیم

امیدوار حاتمی در موضع‌گیری نسبت به انصراف تیم متین ورامین از ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: صد در صد بازی سوم پلی‌آف را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌کنیم.

 به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایسنا ، رئیس کمیته داوران و عضو کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در رابطه با اظهارات مصطفی کارخانه مبنی بر انصراف تیم متین ورامین از ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: صد در صد مسابقه سوم پلی آف در سالن ۱۲هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. اگر هم قرار باشد در جای دیگری مسابقه برگزار کنیم باید تدابیری داشته باشیم تا تماشاگرانی که در بازی سایپا و متین مرتکب بداخلاقی شدند اجازه حضور در سالن را پیدا نکنند. باید اندیشه ای برای کنترل شرایط بازی داشته باشیم.

 وی با انتقاد از خوشحالی بازیکنان تیم سایپا بعد از پایان مسابقه ادامه داد: درست است که تیم سایپا به یک برد ارزشمند دست یافت ولی لزومی ندارد مقابل تماشاگران حریف آن چنان خوشحالی انجام دهند. اگرچه حرکت تماشاگران ورامین صحیح نبود اما تیم سایپا هم نباید آن ها را تحریک می کرد. بالاخره وقتی تیمی در خانه خود حریف را ضربه می‌کند اگر بتواند آیین جوانمردی را رعایت کند باید مورد تقدیر قرار بگیرد.

 حاتمی با تاکید بر لزوم برخوردهای قاطع تر با بداخلاقی ها گفت: امیدوارم در سایر بازی ها حاشیه روی ندهد ولی معتقدم که تدبیر خاصی اندیشیده شود و برخوردهای بهتری با این حاشیه ها صورت بگیرد. متاسفانه نمی دانم اسم این موضوع را اپیدمی بگذاریم یا ویروس که هر روز حاشیه ها به بازی های مختلف سرایت می کند. ای کاش ما در آموختن نکته های خوب هم همین طور از یکدیگر تقلید می کردیم. واقعا بازی زیبایی بین ساپیا و متین برگزار شد و جای تاسف دارد که در پایان مسابقه حاشیه بوجود آمد. همه اهل والبیال از تماشای بازی لذت بردند اما تماشاگران در پایان بازی کار را به حاشیه کشاندند.

 رئیس کمیته والیبال درباره برخی اتهام ها که از سوی مسئولان و بازیکنان تیم پیکان نسبت به وی مطرح شده بود گفت: امیدوارم که همه بازیکنان و مربیان عاقبت بخیر باشند. اگر انسان ها بتوانند در شرایط فشار خود را کنترل کنند یعنی فولاد آب دیده هستند. من از همه کسانی که والیبال را دوست دارند خواهش می‌کنم این ورزش را حفظ کنند. برای این مقصود هم فکر و اندیشه و توان نو نیاز داریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.