خانه » اخبار و رویدادها » مخدومی: حرف اصلی رهبری؛بدون واکسینه، وارد فضای هنری نشویم

مخدومی: حرف اصلی رهبری؛بدون واکسینه، وارد فضای هنری نشویم

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم ، «رحیم مخدومی» با اشاره به دیدار مسئولان جشنواره مردمی فیلم عمار با مقام معظم رهبری که اول اسفند ماه، برگزار شد،گفت: نکته‌ای دربیانات رهبری بود که شبهه‌ای مهم را برای همه ما بر طرف می‌کند. سوالی از ایشان شده بود که، آیا بچه‌های انقلاب باید به سینما ورود پیدا کنند یا خیر. این روز‌ها آدم‌های مذهبی زیادی را می‌بینیم که به دلیل اینکه نتوانسته‌اند خودشان را واکسینه کنند، از حوزه سینما خارج می‌شوند و از آن طرف نیز کسانی را می‌بینیم که وارد این حوزه می‌شوند که هم مشکلاتی را برای انقلاب پیش می‌آورند و هم برای خودشان مشکل‌ساز می‌شوند.

وی در ادامه افزود: جواب رهبری به سوال آن فرد این بود، اگر ما به این حوزه ورود پیدا نکنیم، حتما این حوزه را از دست خواهیم داد. ما ناگریز از ورود به این حوزه هستیم، اما اگر بدون واکسینه شدن وارد شویم میکروب‌های فضا ما را نیز آلوده می‌کند. رهبری برای این مورد نیز راهکاری ارائه داند و آن نیز خودسازی است. خودسازی و ارتباط قوی با خدا تنها راه واکسینه شدن دربرابر این مشکلات است.

مخدومی در انتها خاطر نشان کرد: هر فرد باید ببینید می‌تواند خود را واکسینه کند یا نه؟ اگر توانست، یاعلی بگوید و وارد شود اما اگر نمی‌توانست خود را واکسینه کند، وارد نشود چون خطر بیشتری را بری خود و دیگران ایجاد خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.