خانه » اخبار و رویدادها » گلایه رئیس سازمان لیگ والیبال از پلیس ، بازیکنان سایپا و تماشاگران

گلایه رئیس سازمان لیگ والیبال از پلیس ، بازیکنان سایپا و تماشاگران

منوچهر پورحسن

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، منوچهر پورحسن پس از پیروزی ۳ بر ۲ سایپا برابر متین و فحاشی‌ تماشاگران ورامینی اظهار داشت: بسیار متاسفم هستم که چنین صحنه‌هایی را در یک مسابقه والیبال می‌بینم. در طول بازی بارها از کارخانه خواهش کردیم که از تماشاگران تیمش بخواهد توهین و فحاشی نکنند، اما آنها بازهم این کار را تکرار می‌کردند.

وی با بیان اینکه در جریان بازی کادر فنی هر دو تیم در اداره تماشاگران به ما کمک کردند و هیچ گلایه‌ای از آنها ندارم، ادامه داد: گلایه از بازیکنان سایپا است که در انتهای بازی مقابل تماشاگران ورامین شیرجه زدند و خوشحالی کردند. فکر می‌کنم حرکت سایپایی‌ها تحریک‌آمیز بود و نباید این کار را می‌کردند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: همه فحش را قبول دارند و می‌دانند که کار بدی است، اما هرکس فحش دادن را برای دیگری بد می‌داند. هیچکس حاضر نیست کمک کند؛ من حتی دیدم که برخی‌ها به تماشاگران می‌گفتند بطری پرتاب کنید! متاسفانه هچیکس با ما همکاری نمی‌کند؛ افرادی که جو والیبال را خراب می‌کنند را باید از این رشته بیرون کنیم.

وی ادامه داد: نقش جو سازان چیست؟ مگر تیم‌ها باید با پرتاب بطری پیروز شوند؟ برخی‌ها هستند که نادانند و دست به این حرکات می‌زنند، اما برخی‌های دیگر می‌دانند و بازهم حاشیه‌سازی می‌کنند. مشکل من با آن افرادی است دانسته دست به این کارها می‌زنند.

پورحسن در خصوص اینکه چرا کمیته انضباطی برای برخورد با این حواشی دیر تصمیم‌گیری می‌کند؟ تصریح کرد: اصلا قرار نیست فعلا کمیته انضباطی تشکیل شود. مسئولان تصمیم دارند تا پس از بازی فینال تشکیل جلسه دهند تا جریمه‌ها برای سال آینده در نظر گرفته شود. من در کمیته انضباطی تنها یک رای دارم؛ متاسفانه نوع برخورد کمیته انضباطی را هم قبول ندارم.

وی ادامه داد: در این مسابقه حراست و پلیس بهتر از من بازی را نگاه کرد ! چراکه من تمام حواسم به تماشاگران بود و ماموران درحال تماشای بازی بودند. مقابله با تماشاگران وظیفه حراست است که متاسفانه به خوبی وظیفه خود را انجام نداد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخصوص اظهارات کارخانه مبنی بر کناره‌گیری از بازی سوم مرحله پلی‌آف، گفت: از اختیارات آنها است که چنین تصمیماتی بگیرند. آنها مختارند تا هر تصمیمی بگیرند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.