خانه » اخبار و رویدادها » سرمربی سایپا: تمام بازی‌های پلی‌آف باید در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شد

سرمربی سایپا: تمام بازی‌های پلی‌آف باید در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شد

matin varamin saypa 91 12 09 www varamincity com %2813%29 گزارش تصویری دیدار دوم متین ورامین و سایپا (۱)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، فرهاد نفرزاده پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر متین ورامین در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ورامینی‌ها انتظار نداشتند که نتیجه را واگذار کنند، اما نباید فراموش کنیم که پیروزی و شکست بخشی از یک مسابقه والیبال است و باید بپذیریم که هیچ تیمی شکست‌ناپذیر نیست. در بازی سوم هم سعی می‌کنیم زیباتر و با قدرت‌تر به مصاف حریف برویم.

وی با بیان اینکه از بازی شاگردانم راضی هستم، ادامه داد: بسیار بهتر از حریف بودیم. فکر می‌کنم که ورامینی‌ها متکی به حرکت فردی بازیکنان خود بودند. فیاضی و میرزاجان‌پور از بهترین بازیکنان این میدان بودند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در واکنش به صحبت‌های کارخانه مبنی بر اینکه خوشحالی انتهای بازی بازیکنان سایپا علت تحریک تماشاگران ورامین بود، تصریح کرد: وی نظر شخصی خودش را گفته است و من صحبت خاصی در این خصوص ندارم!

نفرزاده در خصوص اینکه آیا تیمش می‌تواند به فینال مسابقات راه پیدا کند یا خیر عنوان کرد: تا کنون نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در ادامه راه هم با قدرت حاضر شویم.

وی درمورد درگیری‌های این بازی گفت: فکر می‌کنم نیروهای انتظامی و حراست باید نقش پررنگ‌تری داشته باشند؛ چراکه در این مرحله بازی‌های حساس‌ است. تماشاگران می‌توانند هر رفتاری از خود نشان دهند و ما هستیم که باید آمادگی مقابله با آن رفتار را داشته باشیم تا بازی به بحران کشیده نشود.

نفرزاده با بیان اینکه در همه حال برای تیم حریف احترام قائل هستیم، ادامه داد: به عقیده من اخلاق مدار بودن بسیار با ارزش‌تر از پیروزی در مسابقات است. برد و باخت‌ها فراموش می‌شود، اما درگیری‌های و فحاشی‌ها تا همیشه در خاطر مردم و مسئولان می‌ماند.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد برگزاری بازی سوم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، گفت: من از ابتدا نظرم این بود که تمام بازی‌های پلی‌آف باید در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.