خانه » اخبار و رویدادها » پیروزی متین مقابل سایپا در ورزشگاه بدون تماشاگر

پیروزی متین مقابل سایپا در ورزشگاه بدون تماشاگر

هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر والیبال در گروه دوم این رقابت ها با سه مسابقه پیگیری شد و نتایج به گونه ای رقم خورد که نوین کشاورز بدون مسابقه به مرحله پلی آف صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی امروز (چهارشنبه) در گروه دوم با سه دیدار در شهرهای ارومیه، ورامین و شیراز پیگیری شد.

نتایج مسابقات این گروه به گونه ای بود که جایگاه تیم ها در جدول مسابقات تغییر نداشت اما نوین کشاورز صعودش به مرحله بعدی قطعی شد و سه تیم وزارت دفاع، سایپا و المهدی برای یک سهمیه دیگر با هم رقابت خواهند.

در نخستین مسابقه این گروه تیم شهرداری ارومیه صدرنشین موفق به شکست آلومینیوم المهدی بندرعباس شد تا با ۲۷ امتیاز همچنان در صدر بماند.

شاگردان جهانگیر سید عباسی در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند تا آلومینیوم المهدی به ۱۰ امتیاز خود قناعت کند و در جایگاه ششم جدول نیز باقی بماند.

در دومین مسابقه این گروه تیم های متین ورامین و سایپا البرز در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم متین ورامین نیز در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ نارنجی پوشان سایپا را شکست داد و با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

تیم بدون امتیاز پارس مهر فارس در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید دستغیب شیراز میزبان وزارت دفاع بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا تنها تیم بدون امتیاز این رقابت ها باقی بماند.

فرهاد نفرزاده این مسابقه را با ترکیب مسعود غلامی، محمدرضا سلیمانی، مسعود عزیزی، حامد تاروردی، رضا عابدینی، مصطفی حیدری و امین نجفی آغاز کرد و در برابر این تیم میثم فریدی، فخرالدین رضوی، دانیال معتضدی، صابر زارع، فرهاد چاله، حامد فرهادیان و رافع طبری به میدان آمدند.

تیم وزارت دفاع با کسب سه امتیاز این مسابقه اقبال خود را برای صعود به مرحله پلی آف افزایش داد به گونه ای که اگر در سه مسابقه آینده تنها یک امیتاز به دست آورد، صعود کرده است.

نتایج کامل گروه دوم لیگ برتر در هفته دوازدهم به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه ۳– آلومینیم المهدی بندرعباس صفر

(۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸)

متین ورامین ۳– سایپا البرز صفر

(۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰)

پارس مهر فارس ۰– وزارت دفاع ۳

(۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵)

جدول رده بندی گروه دوم نیز به قرار زیر است:

۱-   شهرداری ارومیه ۲۷ امتیاز

۲-   متین ورامین ۲۷ امتیاز

۳-   نوین کشاورز ۱۸ امتیاز

۴-   وزارت دفاع ۱۶ امتیاز

۵-   سایپا ۱۰ امتیاز

۶-   المهدی بندرعباس ۱۰ امتیاز

۷-   پارس مهر فارس بدون امتیاز

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.