خانه » اخبار و رویدادها » کارخانه: تصمیم فدراسیون یعنی پایمال شدن حق متین ورامین/ انصراف از حضور در بازی سوم

کارخانه: تصمیم فدراسیون یعنی پایمال شدن حق متین ورامین/ انصراف از حضور در بازی سوم

 متین ورامین انصراف داد

مصطفی کارخانه در واکنش به تصمیم اتخاذ شده مبنی بر برگزاری دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال در سالن دوازده هزار نفری آزادی گفت: مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با اتخاذ این تصمیم حق ما را برای داشتن یک میزبانی بیشتر به خاطر رتبه‌ای که در جدول رده‌بندی داشتیم، پایمال می‌کنند به همین دلیل ترجیح می‎دهم انصراف دهیم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، سرمربی تیم والیبال متین ورامین اظهارداشت: اینکه دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال در ورامین برگزار شود، حق مسلم متین است چراکه در مرحله دوره‌ای تیم دوم شویم و طبق برنامه اولیه باید میزبان دیدار سوم باشیم نه اینکه به خاطری یکسری حساسیت‌های از امتیاز میزبانی خود چشم پوشی کنیم. فدراسیون با تصمیم خود در اوج مسابقات تیمم را به لحاظ روانی به هم ریخت.

“اگر تیم متین دیدار دوم برابر سایپا را با برد تمام می‌کرد و نیازی به دیدار سوم برای صعود پیدا نمی‌شد، بازهم نسبت به تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی در سالن دوازده هزار نفری اعتراض داشتید”؟، کارخانه در پاسخ به این پرسش خبرنگار گفت: سازمان لیگ باید نسبت به آنچه پیش از این تصویب شده و حتی آن را صورت جلسه کرده است، احترام بگذارد. ما پیشنهاد دادیم که بازی فینال به صورت تک بازی برگزار شود اما مسولان دیگر تیم‌های نیمه نهایی در نشستی که با آنها داشتیم با این پیشنهاد مخالفت کردند ما هم پذیرفتیم چون به هر حال باید به نظر جمع احترام گذاشت.

وی ادامه داد: برگزاری بازی سوم مرحله نیمه نهایی در ورامین هم مسئله‌ای بود که پیش از این تصویب و صورت جلسه شده بود پس نباید تغییر کند. ضمن اینکه ما روز بعد از اعلام تصمیم گرفته شده و پیش از اینکه مشخص شود اصلا به بازی سوم نیازی داریم یا نه، اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کردیم. در نامه ارسالی به فدراسیون تاکید کردیم که در صورت نیاز به بازی سوم حاضر نیستیم که در سالن دوازده هزار نفری آزادی بازی کنیم چون میزبانی حق ماست.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تاکید کرد: ما در جریان دیدارهای رفت و برگشت زحمت زیادی کشیدیم تا دوم شدیم حالا منطقی نمی‌دانیم که حق ما برای استفاده از دو میزبانی در مرحله نیمه نهایی پایمال شود. سازمان لیگ اعلام کرده به خاطر حساسیت بازی‌های مرحله نیمه نهایی و مسائل مربوط به تماشاگران این تصمیم را گرفته است در صورتیکه تماشاگران ما ۱۱ هفته از سوی همین سازمان لیگ عنوان بهترین را به خود اختصاص دادند. اگر میزبانی ما مشکل دارد چار تا حالا کمیته انضباطی برای ما تشکیل جلسه نداده است؟

کارخانه با اشاره به اینکه متین ورامین اولین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می کند، گفت: ما یک بخش خصوصی هستیم و باید مورد حمایت قرار بگیریم. در اولین سال حضور در لیگ برتر جزو چهار تیم برتر شدیم و باید از این بابت مورد تشویق قرار بگیریم. مسئولان فدراسیون باید کمک کنند تا انگیزه‌های تیمداری در میان مدیرانی مانند مدیر متین که فردی اخلاق‌مدار و قانونمند است، حفظ شود نه اینکه از بابت آن پیشمان شوند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم حساسیت‌های لیگ برتر را کم کنیم باید پلی‌آف را برداریم. تمام حساسیت و تنش‌های لیگ برتر به خاطر وجود مرحله‌ای به نام پلی‌آف است. مگر در فوتبال رقابت‌های باشگاهی با مرحله پلی‌آف پیگیری می‌شود؟

 

تحت هیچ شرایطی در سالن دوازده هزار نفری آزادی بازی نمی کنیم

 

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در پایان تاکید کرد: اگر فدراسیون تصمیم خود را تغییر ندهد و اجازه ندهد که بازی سوم در ورامین برگزار شود، متین ورامین در سالن دوازده هزار نفری بازی نمی‌کند یا حداقل در این بازی من این تیم را رهبری نمی‌کنم. می‎توانند بروند یک مربی دیگر برای تیم بیاورند هرچند که مسئولان تیم هم نظر من را دارند و نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی حق متین ورامین برای میزبانی پایمال شود. متین ورامین تحت هیچ شرایطی در سالن دوازده هزار نفری آزادی بازی نمی‌کند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.