خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مصطفی کاشانی

وصیت نامه شهید مصطفی کاشانی

وصیت

 

 

وصیت نامه شهید مصطفی کاشانی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم


من همانند مولایم حسین می جنگم و همانند مولایم شهید خواهم شد.انشاءالله

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده خالصانه فی سبیل ا…

بسمه تعالی
بنام خدا ، خدایی که مرا هدایت کرد و من را از ظلمت به نور کشاند و من را به این جبهه پر نور هدایت کرد به نام خدایی که آمرزنده تمام گناهان من است و به نام هدایی که قادر و توانا است و مرگ و زندگی همه در قدرت اوست و به نام خدایی که من عاشق او هستم و سخت در انتظار لقاء او هستم و امیدوارم که هر چه زودتر این انتظار بسیار سخت به پایان رسد. انشاءالله
آری به خدا قسم که سخت در انتظار شهادت هستم با اینکه شاید در شهر وسایل راحتی و دنیوی من فراهم بود با اینمه تازه اول جوانی من است و تازه اول خوش (دنیوی) من است ، من دیگر طاقت دوری او را ندارم دیگر نمی خواهم به شهر برگردم و دیگر نمی خواهم در این دنیای فانی بمانم من به این امید این بار به جبهه آمدم که شاید به آن آرزوی دیرینه خودم برسم و اکنون من سعی دارم که شرایط مقدماتی آن را فراهم کنم و امیدوارم که خدا نیز ما را به نزد خود قبول کند.

سلام خدمت خانواده عزیز امیدوارم که حال همگی شما خوب باشد و همیشه به یاد خدا باشید و امدیوارم که هر چه زودتر از این خواب غفلت بیدار شوید و صراط مستقیم مرا پیدا کنید و امیدوارم با شهادت من شما نیز همانند یک پدر و مادر شهید باشید. پدر و مادر عزیزم شایداین آخرین نصایح من باشد و امیدوارم که این آخرین نامه من باشد.
پدر و مادر عزیزم امیدوارم مرا حلال کرده باشید و زا همه دوستان و فامیلها حلالیت بطلبید. امیر جان امیدوارم که ادامه دهنده راهم باشی و شما خواهران عزیزم امیدوارم زینب گونه در راه اسلام خدمت کنید دیگر عرضی ندارم به امید دیدار در کربلا.
امیر از همه بچه هایت حلالیت بخواه و سلام مرا به همگی آنها برسان.
پدر و مادر عزیز امیدوارم برایم گریه نکنید چون اگر گریه کنید من را در نزد مولایم حسین خجل می کنید.۳۰ روز روزه و یکسال نماز غذا برایم بخوانید و روزه را بگیرید اجبرای در این کار نیست ولی اگر این کار را بکنید از عذاب من در آن دنیا کم می کنید. محل دفن من هر جا که شما راحت بودید اگر جنازه ای داشتم. مادر عزیزم اگر دارای فرزندی نو شدی و اگر پسر بود نام او را مصطفی بگذار.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

یا رب: ندارم طاقت درد جدایئ            خداوندا مرا تنها خدایی
در اندازم در اغوش سعادت            که امت کن مرا فیض شهادت
یا رب قبولم کن قبول بزم کویت        یارب بده راهی تو این بیچاره سویت

خداحافظ
مصطفی کاشانی

یک نظر

  1. سلام
    با مصطفی همرزم بودم
    ولی او کجا و من کجا
    همین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.