خانه » شهدای ورامین » وصیتنامه شهید مرتضی کارور

وصیتنامه شهید مرتضی کارور

قرآن

 

 

وصیتنامه پاسدار شهید اسلام برادر مرتضی کارور

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. (امام خمینی)

طلایه داران کاروان شهادت گوی سبقت را از یکدیگر می ربایند و به دیدار معشوق می شتابند. اینان راست قامتان جاودانه تاریخند.

با درود فراوان بر امام عزیز و با سلام بر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه ضهدای جنگ تحمیلی که در گشودن دروازه های کربلا و قدس به لقاء یار شتافتند. درود بر همه پویندگان راه حق در سراسر دنیا.

اولین توصیه ای که به شما عزیزان دارم این است که از امام بزرگوارتان پیروی کنید اگر خیر دنیا و آخرت را می خواهید و اگر قرآن و اسلام می خواهید می دانید که رهبری در جامعه مانند بند تسبیح می ماند اگر پاره شود تمام مهره های تسبیح از هم پراکنده خواهند شد و مهره های اجتماع نیز اگر رهبریت نباشد از  هم پراکنده خواهند شد به هر حال قدر این نعمت الهی را بدانید.

دومین توصیه ای که به شما دارم این است که روحیه شهادت طلبی و مبارزه و جهاد را در خود حفظ کنید. زیرا اگر امروز می بینید ملت ما در جهان به عنوان یک ملت نمونه و اگر مطرح است و تمام ملت های آزاده به آن احترام می گذارند به آن به عنوان مرکز امید نگاه می کنند بخاطر همین روحیه ایثارگری و شهادت طلبی است و نیز اگر قدرتهای شیطانی همگی علیه ما بسیج شده اند و ما چه از نظر سیاسی ، تبلیغی ، نظامی و خصمانه برخورد می کنند که نمی توانند کاری از پیش ببرند باز بخاطر همین مطلب است و مطلبی دیگر این است که اگر اینجانب سعادت شهادت شامل حالم شد. هرگز نگران نباشید زیرا مقام شهید آنقدر بالاست که برای همه کارهای نیک محک قرار گرفته است و همچنین شهید آنقدر پاک و وارسته شده است که این پاکی به جسم او هم اثر کرده زیرا همانطور که می دانید بدن شهید را غسل نمی دهند و به همین خاطر است دری که شهدا از آن وارد بهشت می شوند مجزا می باشد و اینها از نظر خداوند بسیار با ارزش می باشند لذا خوشحال باشید زیرا هدف همه ما مورد رضایت خاطر خداوند قرار گرفتن است و در پایان از شما خانواده بزرگوارم بویژه پدر و مادر مقاوم و با ایمان و بردبارم حلالیت طلبیده و امیدوارم اگر من نتوانستم آن طور که به اسلام عزیز خواسته با شما رفتار کنم مرا ببخشید البته من به شما پدر و مادر عزیزم از این همه صبوری و استقامت افتخار می کنم. از شما می خواهم در شهادت من نیز مقاومت کنید همانطور که در شهادت برادرم مقاومت کردید و از خداوند متعال خواهانم که شما را زمره صالحان و نیکوکاران در گمارد و سعادتمندان هر دو عالمتان قرار دهد . ضمناً از برادران بسیجی و دانش آموزان همسنگرم  و آشنایان هم طلب عفو و بخشش دارم و از شما نیز می خواهم که پیرو امام باشید و همراه و همگام با امام حرکت کنید و اگر خدای نکرده از امام عقب بیافتید به جهالت کشیده خواهید شد و اگر از امام جلو بیافتید هلاک خواهید شد. سعی تان برا این باشد که همگام و همراه با امام باشید .
بامید پیروزی مسلمین بر مستکبرین غرب و شرق
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
والسلامعلی من التبع الهدی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.