خانه » اخبار و رویدادها » اقدام تعجب برانگیز شبکه بین المللی! خبر در پخش اظهارات هتاکانه

اقدام تعجب برانگیز شبکه بین المللی! خبر در پخش اظهارات هتاکانه

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، راهیابی تیم متین ورامین به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، کام مردم شهرستان ورامین را شیرین کرد اما توهین بی‌سابقه کادر فنی و بازیکنان کاله آمل به مردم ورامین و پخش آن از رسانه ملی مردم این دیار را اندوهگین کرده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که محمد موسوی عراقی، بازیکن ملی پوش تیم کاله مازندران با داور دوم بازی با متین ورامین درگیر شد و داور اول به همین خاطر به موسوی عراقی کارت زرد نشان داد. سرمربی تیم کاله آمل نیز که عصبانیت این بازیکن را دید، دست به تعویض زد اما این بازیکن ملی پوش هنگام خروج از زمین تابلوی تعویض را محکم به دیوار سالن کوبید و جو را متشنج کرد.

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2872%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (3)

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2873%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (3)

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2874%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (3)

matin varamin kaleh 91 11 25 varamincity com %2875%29 گزارش تصویری / دیدار متین ورامین و کاله مازندران (3)

در پایان بازی مربی تیم کاله آمل در گفت‌وگو با شبکه خبر الفاظی را به کار برد که قلوب مردم این دیار را جریحه‌دار کرد‌.

اظهارات مربی کاله آنچنان هتاکانه است که ما از ذکر دوباره آن چشم‌پوشی می‌کنیم، اما اوج تعجب اهالی ورزش پوشش این سخنان در چندین بخش خبری شبکه خبر بود.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. دیشب در ویژه‌برنامه سوت که شنبه شب‌ها از شبکه خبر پخش می‌شود بار دیگر به این موضوع پرداخته شد و این بار موسوی عراقی بازیکن کاله مازندران در جایگاه توهین به مردم ورامین قرار گرفت و الفاظی به کار برد که باز هم ما از انتشار دوباره آن خودداری می‌کنیم.

جالب توجه آن است که خبرنگار شبکه خبر در این ارتباط مصاحبه‌ای با مسئولان متین ورامین انجام نداد تا این موضوع یک‌طرفه انعکاس یابد.

در این باره مصطفی کارخانه، سرمربی تیم متین ورامین در گفت‌گویی اظهار داشت: در بازی رفت در آمل تماشاگران کاله رفتار مناسبی با بازیکنان ما نداشتند اما ما با وجود باخت وارد مسائل حاشیه‌ای نشدیم و به ورامین بازگشتیم. اما اظهارات چند روز گذشته و پخش آن از رسانه ملی روحیه بازیکنان ما را جریحه‌دار کرده است و بنده در این چند روز فقط کارهای روحی، روانی را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: چگونه است که سازمان لیگ فدراسیون والیبال تماشاگران ورامینی را بهترین تماشاگر لیگ برتر والیبال معرفی می‌کند، اما کادر فنی و بازیکنان کاله به مردم این شهر اهانت می‌کند و رسانه ملی به‌راحتی پوشش می‌دهد.

شهروندان ورامینی نیز خواستار پیگیری موضوع توسط مسئولان ذی‌ربط شدند و از تیم متین ورامین درخواست کردند از تیم کاله مازندران به فدراسیون شکایت کنند.

شهروندان همچنین از فرماندار ورامین و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خواستند تا انتشار این‌گونه هتاکی‌ها در رسانه ملی علیه شهر شهیدان ۱۵خرداد را پیگیری کنند تا از توهین‌های مجدد جلوگیری شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.