خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مرتضی قمی

وصیت نامه شهید مرتضی قمی

قرآن

 

 

وصیت نامه شهید مرتضی قمی

 


بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

یا ایها الذین امنوا هل ادلکم علی تجاره تبخیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل الله باموالکم و انفسکم ذلکم خیر لکم ان کنتم تعملون درجه عند الله.
ای کسانی که ایمان آورده اید آیا دلالت کنم شما ره به تجارتی بس سودمند که می رهاند شما را از عذابی دردناک. ایمان بیاورید به خدا و رسولش و جهاد کنید در راه خدا با مال هایتان و جان هایتان که این بزرگترین مقام و درجه در نزد خداوند است. قرآن کریم

من فرزندان عزیزی که افتخار آفرین بودند از دست دادم و شما عزیزان غیرت مندی که موجب سرافرازیتان بودند و به جوار رحمت حق فرستادید.

در قاموس شهادت واژه وحشت نیست، شما باکی از اینکه شکست بخورید نداشته باشید برای اینکه برای لشگر اسلام هیچ وقت شکست نیست و شهادت شکست نیست پیروزی هم شکست نیست شما یا پیروز می شوید یا شهید که در هر جهت پیروزی با شماست.

ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است راهی است که باید پیمود و سفری است که باید رفت چه بهتر که در سال خدمت به اسلام و ملت شریف اسلامی شربت شهادت را نوشیدن گوارا باد شربت شهادت بر شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهدای اخیر ما. امام خمینی

ضمن عرض سلام خدمت خانواده ام که زندگیم را مدیونشان می دانم اینک این بار در لحظاتی قرار گرفته ام که مرگی زودرس ولی پر ارزش که نامش شهادت است به سراغم می آید به این منظور آخرین نظرات و وصایای خود را با شما خانواده گرامی در میان می گذارم.

۱-ای پدر ارجمندم مرا حلالم کن و با استقامت و صبر و شکیبانی از انقلاب اسلامی دفاع کن و مبادا روحیه خود را ببازی و گریه کنی چون گریه تو باعث ناراحتیم می شود.
۲-مادر مهربان و عزیزم سلام مرا بپذیر و ضمن حلال کردن عاجزانه می خواهم که در فقدانم گریه نکنی و در بالای خانه مان پرچم های سبز سوار کن و افتخار کن که فرزندت در راه خدا به این مقام بزرگ رسیده است.
۳-برادران عزیزم : راه خدا بهترین و برترین راههاست و امیدوارم که همه تان ادامه دهنده راهم و دیگر شهدا باشید.
۴-ای خواهرام عزیزم شما باید زینب گونه باشید من با خونم مبارزه کردم و شما باید مثل زینب که صدای حسین را به جهانیان رساند پیامم را به تمام ملل محروم و مستضعف جهان برسانید و شکیبایی را حفظ کنید که ان الله مع الصابرین.

ای ملت شهید پرور و ملت بپا خواسته ایران تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی در این راه پشتیبانی قاطع و بی دریغ خود از دولت جمهوری اسلامی ایران و پیوستن به خط امام که همان خط رسول الله است می باشد و در هر کجا هستید از روحانیت مبارز دفاع کنید تا اسلام را به تمام جهانیان بشناسانید. و ما هم بی شک در این پیشروی ها دیده ایم که فرمانده کلیه عملیاتها امام مهدی (عج) بوده و می باشد پس بنابراین پیروزیم

( محل دفن بهشت زهرا)

من پاسدارم و هرگز نکنم پشت به میدان            گر سر برود از سر پیمان
در مسلخ عشق جز نکو را نکشند                     روبه صفتان زشت خورا نکشند
گر عاشق مالی ز مردن مگریز                           مرد ار شود هر آنکه او را نکشند
مرگ اگر مرد است گو نزد من ای                        تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ
هر شب ستاره ای به زمین می کشند و باز         این آسمان غم زده غرق ستاره هاست

وصیت نامه مرتضی قمی ، امضاء
در جبهه ها حق علیه باطل
ورامین خیابان روغنکشی کهریزک بختیاری منزل عباس قمی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.