خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه خیرآباد: دشمنان،وصیت نامه شهیدان را مرور کنند

امام جمعه خیرآباد: دشمنان،وصیت نامه شهیدان را مرور کنند

حجت الاسلام جعفر محسن زاده

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد افزود: آمریکا که در بهمن۱۳۵۷عاجزانه سقوط مهم ترین پایگاه فرامنطقه ای خود را نظاره گر بود، با مشاهده حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال کابوس شکست را برای خود تکرار شده دید.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسراییل تلاش می کرد با تکیه بر برنامه تحریم های فلج کننده اقتصادی به جنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیاید و با دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس در بین آنان از حضور آنان در راهپیمایی۲۲بهمن جلوگیری کند.

امام جمعه خیرآباد گفت : مردم ایران حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی را مانند اقامه نماز واجب می دانند.

محسن زاده گفت: دشمنان نظام برای این که بتوانند بدرستی مردم ایران را بشناسند، کافی است به مزار شهدای انقلاب سر بزنند، وصیت نامه شهیدان را مرور کنند و پای صحبت جانبازان و آزادگان سرافراز بنشینند تا ببیند مردم ایران با جان، مال و همه هستی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و از آن حراست خواهند کرد.

وی تصریح کرد : مردم ایران حراست از نظام اسلامی، انقلاب و جایگاه ولایت فقیه را به خاطر برخی بگومگوها، مشکلات، تورم، بی تدبیری ها، فشارها و تهدیدها و تحریم ها فراموش نمی کنند.

محسن زاده اظهار کرد: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن وحدتی علنی و عملی را تجلی بخشیدند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خیرآباد با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: حضرت عبدالعظیم(ع) در معارف اهل بیت غوطه ور بود و چنان با محبت اهل بیت عصمت (ع) و طهارت عجین شده بود که برای زیارت او ثواب زیارت سید الشهداء (ع) را قرار دادند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.