خانه » اخبار و رویدادها » آرمانهای انقلاب ایران حتی تا حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده است

آرمانهای انقلاب ایران حتی تا حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده است

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: فشار دشمن بر ایران اسلامی به این دلیل است که می داند آرمانهای انقلاب ایران حتی تا حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده است.

حجت الاسلام جعفر محسن زاده در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در خیرآباد گفت: امروز بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد دستاوردهای عظیمی در ابعاد مختلف بهداشت، درمان، آموزش عالی، صنایع دفاعی و عرصه های مختلف هستیم.

وی بیان داشت: مردم ایران به جهت نعمت عظیم مقام عظمای ولایت این تجلی ذخیره عرش الهی سر به سجده می گذارند و به همه احزاب، گروه ها و افراد مختلف اعلام می دارند که صراط مستقیم سیاسی، اصل ولایتمداری است.

امام جمعه خیرآباد ادامه داد:‌ کجا هستند دیکتاتوران و سلطه گران؟ صدام کجاست؟ زین العابدین بن علی کجاست؟ قذافی و شاه پهلوی کجا هستند؟ سرنگونی دیکتاتوران و ظالمان نشانه خوبی است برای اضمحلال جهان سلطه و استکبار و این حکایت از این می کند که به یاری خدا جهان در حال آماده شدن برای ظهور منجی عالم بشریت است.

وی عنوان داشت: بسیاری از انقلابهای جهان با این پدیده مواجه هستند که ابتدای انقلاب با حمایت پرشور مردم مواجه می‌ شوند و با گذر عمر این حمایت و پشتیبانی کاسته می ‌شود، اما انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بی ‌نظیر است.

مردم بصیر ایران به منظور پاسداشت خون شهدای در راهپیمایی شرکت کردند

حجت الاسلام محسن زاده افزود: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردهای این انقلاب عظیم و تجدید میثاق با آرمانهای والای امام(ره)، شهدای گرانقدر و مقام معظم ر هبری، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه نور انقلاب اسلامی ایران در جهان خاموش شدنی نیست، اظهار داشت: فشار دشمن بر ایران اسلامی به این دلیل است که می داند آرمانهای انقلاب ایران حتی تا حیاط خلوت آمریکا نفوذ کرده و تمام آزادگان جهان چشم به حرکت ایران اسلامی دارند.

۲۲ بهمن نماد عزت و همبستگی ملت ایران است

امام جمعه خیرآباد ۲۲ بهمن را نماد عزت و همبستگی ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: ایران اسلامی با وجود نبرد نظامی، فرهنگی، سیاسی دشمن، امروز از همیشه قوی تر به راه خود ادامه می دهد.

وی اظهار داشت: امید است، ملت به زودی جشنی را برپا کنند و روزی را که پرچم این انقلاب را به دست تبار ابا عبد الله الحسین(ع)، مقام معظم رهبری و به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) می سپارد، شاهد باشند.

حجت الاسلام محسن زاده اضافه کرد: بنده از حضور این جمعیت با عظمت که با شرکت خودشان در این راهپیمایی قلب امام زمان(عج) را شاد کردند و ما را در محضر رهبر عزیز انقلاب رو سپید کردند، صمیمانه تشکر می کنم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.