خانه » اخبار و رویدادها » انقلاب را از پشت مرزها ببینیم / مراسم ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار می گردد + گزارش تکمیلی

انقلاب را از پشت مرزها ببینیم / مراسم ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار می گردد + گزارش تکمیلی

انقلاب را از پشت مرزها ببینیم

 همایش ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء ( صلی الله علیه و آله و سلّم ) برگزار می­ گردد .

به گزارش ورامین سیتی ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مراسم ویژه ­ای با حضور محقق اهل کشمیر ، دکتر غلامحسین متو و نویسنده و روزنامه ­نگار اهل افغانستان ، محمد سرور رجایی در مسجد خاتم الانبیاء ( صلی الله علیه و آله و سلّم ) ورامین برگزار می گردد .

این برنامه با عنوان ” انقلاب را از پشت مرزها ببینیم ” در روز سه شنبه هفدهم بهمن­ ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برپا خواهد گردید .

این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدا و کانون فرهنگی مسجد خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلّم) منعقد می گردد .

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/goonagoon/dahe-fajr.jpg

masjed khatamolanbiya varamin 91 11 17 مراسم ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر و ایرنا ، حجت الاسلام دکتر غلامحسین متو اهل کشور هندوستان گفت: پیروزی نهایی مسلمانان بسیار نزدیک است، آمریکا و قدرت پوشالی آن از درون پوسیده است و صدای خرد شدن آن به گوش می رسد که در آینده نزدیک فرو خواهد ریخت.

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی سه شنبه شب با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر شهرستانهای استان تهران، جمعی از مسئولان شهرستان ورامین و جمعی از مردم منطقه در مسجد خاتم الانبیا(ص) ورامین برگزار شد.

 حجت الاسلام غلامحسین متو گفت: تحریم ها سختی های فراوانی برای مردم دارد، اما ارزش عزت و عظمت ملت ایران بیش از اینهاست، حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) به ما یاد دادند برای عزت و عظمت خود باید هزینه دهیم.

وی افزود: پیرو مسیر امام حسین(ع) هستیم، امام حسین(ع) به ما یاد داد اگر بخواهیم سربلند و جوانمرد باشیم باید آماده باشیم، هزینه کنیم، حتی جان خود را در راه جوانمردی بدهیم. امروز آمریکا یزید عصر ما و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای همچون امام حسین(ع) در این عصر هستند.

وی انقلاب اسلامی را یک نعمت بزرگ الهی برای جهان اسلامی و تمامی آزادی خواهان جهان دانست و اضافه کرد: این انقلاب ثابت کرد که می توان با دستان خالی نیز بر استکبار چیره شد.

mato varamin 91 11 17 مراسم ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد

 ایشان اظهار داشت : تا زمانی که ملت ایران بر حول محور ولایت فقیه حرکت می کنند از توطئه دشمنان نهراسیده و بر تمامی مشکلات فائق خواهند آمد .

پیروزی نهایی مسلمانان بسیار نزدیک است

حجت الاسلام متو عنوان داشت: پیروزی نهایی مسلمانان بسیار نزدیک است، آمریکا و قدرت پوشالی آن از تو پوسیده است و صدای خرد شدن آن به گوش می رسد و در آینده نزدیک فرو خواهد ریخت.

محمد سرور رجایی روزنامه نگار اهل افغانستان نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: شیعیان افغانستان مرید حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای هستند، بهترین سوغات برای رزمندگان افغان در جنگ با تجاوزگران شوروی از ایران عکس امام خمینی(ره) بود و امروز بهترین و ناب ترین عکسهای امام(ره) را می توان در روستاهای افغانستان پیدا کرد.

محمد رجایی اضافه کرد: مردم افغانستان هرگز برخورد تند امام خمینی(ره) با فرستاده شوروی پس از اشغال افغانستان را فراموش نخواهند کرد.

 rajaei varamin 91 11 17 مراسم ویژه دهه فجر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد

این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدا و کانون فرهنگی مسجد خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله و سلّم) برگزار گردید .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.