خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید حسن فلاح تاجیک

وصیت نامه شهید حسن فلاح تاجیک

وصیت

 

وصیت نامه شهید حسن فلاح تاجیک

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

و من یطع الله و الرسول فاولئک مع الذین انعم الله علیهم من النسن و الصدیقین و الشهداء و الصالحین و من اولئک دقیقاً (آیه ۷۱ سوره نساء)

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد ان علی ولی الله
با دروود بی کران به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران نایب امام زمان (عج) روح الله الموسوی الخمینی و با سلام و ردود به روحانیت مبارز که هر زمان ما را از لغزشهای زندگیمان آگاه می کند.
پدر و مادر عزیزم من وصیت خود را با شرایطی آغاز می کنم که من چند ساعت دیگر به خط مقدم جبهه حق علیه باطل بروم هر فرمان برد خدا و رسول را پس آنها باشند با آنان که احسان کرد خدا برایشان از پیغمبران و راستگویان و شهداء و نیکمردان و خوبان آنها از جهت رفاقت.

شهادت خط سرخ و خونین و پیام آرزویی است که از آدم تا خاتم تا کربلای حسینی از کربلای حسینی تا کربلای خونین انقلاب اسلامی ایران چه کربلای جنوب و چه کربلای غرب کشور ایران این کشور اسلامی ایران از طریف خدای متعال به انسانهای خدا دوست و انسانهایی که عاشق شده اند و در این راه از جان و مال و زندگانی دنیائی گذشته اند و جهاد کرده اند و جهاد می کنند در راه خدا داده شده است خداوند شهادت را نصیب کسانی می کند که آنان را دوست می دارد و از این طریق آنها را به نزد خود می برد و نزد خود روزی می دهد.

من کوچکتر از آنم که بخواهم مرگ خود را شهادت در راه خداوند بدانم ولی امیدوارم که خداوند قبول کند و مرگ ما در جبهه جنگ حق علیه باطل و جنگ علیه دشمنان اسلام را شهادتی در راه خود بداند.
بله با دادن شهیدانی بزرگ مفتح ها و مطهری ها و بهشتی ها وصدوقی ها و مدنی ها و رجائی ها و باهنر ها و شهدائی دیگر است که ما می توانیم با شکستن و از بین بردن سدهای کوچک دولتهای مزدور منطقه قدس عزیزمان اولین قبله گاه عالم و کعبه معظم دومین قبله گاه مسلمین را از جنگ استکبار جهانی و دشمنان اسلام به دیت مهدی موعود سپرده و خدا را تا اندازه ای خشنود گردانیم. سخنی که با پدر و مادرم دارم این است هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهند و افتخار کنند چنین فرزندی تربیت کرده اند که بتواند در راه پیروزی اسلام گام کوچکی بردارد و در این راه به آرزوی خود که شهادت در راه حق و خدا می باشد رسیده است امیدوارم که شهادتم مانند دوران زندگانیم که هیچ کاری برای خانواده ام نکردن نباشد. از پدر و مادرم و خواهران و برادران می خواهم هیچ موقع لحظه ای امام امت شیر دلاور را فراموش نکنید . پدر و مادرم از شما می خواهم بعد از مرگ من برایم گریه نکنید اگر برای من گریه کنید کوردلان سوء استفاده می کنند از پدرم و مادرم می خواهم یک سال نماز و ۲ ماه روزه بگیرید. پدر جان محل دفن من قلعه حسین می باشد و می خواهم هم ردیف برادر شهید مان حسن باشم و امیدوارم که دوستان و آشنایان هر بدی از من سر زده مرا ببخشید.

درس شهادت را در کلاس آموخته ام که مکتبش اسلام کتابش قرآن و معلمش حسین (ع) است.

شهادت ارثی است که از اولیاء به ما رسیده است. «امام خمینی»

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی عزیز را نگه دار
برای حفظ اسلام از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. «امام خمینی»

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
برادر کوچک شما حسن فلاح تاجیک

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.