خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمدتقی فرجی

وصیت نامه شهید محمدتقی فرجی

وصیت

 

وصیت نامه شهید محمدتقی فرجی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رب اجعلنی مقتم الصلوه و من ذریتی ربنا و تقبل دعاء ربنا اغفرلی و لوالدی و للمومنین یدم یقوم الحساب.
پروردگارا ، من ذریه مرا نماز گذار گردان و بار الها دعای مرا اجابت فرما بار الها در روزی که حساب برپا می شود و والدین مرا و همه مومنین را از کرم ببخشا(آیه ۴۰ سوره ابراهیم)
با درود و سلام بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خینی و با درود و سلام بر شهیدان به خون خفته و ملت شهید پرور و مقاوم و صبور ایران و خانواده های معظم شهدا و تمام مسلمین جهان و به امید باز شدن راه کربلای حسینی و پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی و برآورده شدن تمام حاجتهای مسلمین جهان.
پس از اذعان و گواهی بر یگانگی خداوند متعال و رسالت رسول گرامی و ولایت   ….  سوزان گوهر تابنده آسمان پر فروغم و غیره که اولین آنها امیر المومنین علی (ع) و آخرینشان حضرت مهدی (عج) می باشد –و با اذعان و گواهی بر حقانیت دین اسلام و بهشت و دوزخ و مساجد کتاب و روز قیامت و صراط و میزان و نامه اعمال.
… بیکران خدائی را که به نسل کنونی فیض عظمای تنفس در   ..  حکومت اسلامی به رهبری نایب بر حقش امام عصر را عنایت فرموده و ملت مسلمان ایران را الهی و فدائی کرد و ندای اسلام و عدالت را از معجزه ای  …   امید است خدا   ….   بگوش جهانیان رساند.

رسولگرامی اسلام در حدیث شریفی می فرماید:
نشستن یک ساعت در سایه امام عادل برتر است از عبادت هفتاد سال و اقامه حدی از حدود الهی در زمین برتر است از باریدن چهل روز باران نافع.

ای امت مسلمان و ای پدر و مادر عزیزم هم اکنون باید با درک عمیق حساسیت این برهه از زمان که تمام ابر جنایتکاران شیطان صفت دندانهای خود را برای دریدن ما تیز کرده اند و خنجرهای خود را به سوی حلقوم ما نشانه گرفته اند و تمام کوشش خود را برای خاموش کردن شعله عدالت و استقامت ما منسجم کرده اند و لحظه ای نمی گذرد که دست از توطئه علیه ما بردارند،

باید بسیار هوشیارو بیدار باشیم و همواره گوش جان به فرامین و رهنمودهای پیر تدبیرمان داشته باشیم و از خط ولایت و امامت منحرف نشویم.

ای عزیز ما باید با در نظر گرفتن نعمتهای فزونی و روحانی که خداوند به واسطه این انقلاب الهی نصیبمان کرده کمبودهای خود را   ….   بسپارند و در جهت خودکفائی و استقلال این کشور نهایت تلاش و کوشش را بنمایند و باید دانست که ارزش نعمتهای معنوی بسیار زیاد است و مقایسه اش با ارزشهای مادی بسیار غلاو نا بجاست، پس باید همیشه نعمتهای معنوی این انقلاب را در نظر گرفته و از کمبودهای مادی سخنی به میان نیاوریم و همیشه به امام عزیزمان و با رهبریهای پیامبر گونه اش کشتی انقلاب را به ساحل پیروزی برده و کشور را از کفر و العاد نجات بخشید و شرف و عزت دیرینه مان را باز گرداند و اعتقادات و صاول و مبانی اسلام را زنده کرده و دشمنان اسلام را به خاک ذلت کشاند ، باید دعا کنیم و طول عمر و عزت و سلامت او را از خدای متعال درخواست کنیم و از خدا بخواهیم که در ظهور حضرت مهدی (عج) تعجیل فرماید تا انقلاب ما به انقلاب جهانی او شامل گردد.
مسئولین و صاحبان پست ها و مقامها سفارش می کنم که لحظه ای از خدای متعال غافل نشوند که این خوئ موجب بسیاری از طغیانها خواهد شد و بدانید که اگر این نبود آن جانبازیها و فداکاریها و خون فشانیهای شهیدان گلگون کفنی این خطه شهادت و ایثار هرگز آن مقام و منصب نبودند ، از مقام و منصب خود بگونه ای استفاده کنیم و مقامات آخرتی شما را تضمین کند که آنچه مهم است مقامات آخرتی است و باید برای آنها تلاش کرد. همیشه در مرز عدالت و اسلام قدم بر دارید و گوش شما به فرمان رهبر عزیزمان باشید و بدانید و اگر غیر از این باشد در روز قیامت جوابگوی خون شهدا نخواهید بود.
اکنون چند جمله ای با پدر و مادر عزیزم وصیت می کنم. پدر و مادر که آرام خود را برای آرامش من فدا کردید و در جهت پرورش من متحمل سختیها و مشقتهای فراوان شدید.
شما را به صبر و استقامت دعوت می کنم زیرا که خداوند صبر کنندگان را دوست دارد. بسیار شکر خدا را کنید که این سعادت عظمی را نصیب شما فرمود که فرزند عزیزتان را در راه کلمه توحید به قربانگاه بفرستید و در سایه رشادتها و ایثار و عروج خونین دلبندتان سرافرازی اسلام و قرآن را به نظاره بنشینید، بدانید که معامله سودمندی با خدا کردید و در مقابل فرزندتان اجر بی پایان از خدا گرفتید دعا و نیایش بسیار ارزش قائل باشید زیرا که خداوند متعال می فرماید : ادعونی استجب لکم، یعنی ای بنده من تو را دعوت می کنم که مرا بخوانی تا دعایت را اجابت کنم و اصولاً چه لحظه ای گرانبهاتر از لحظاتی است که انسان با معبود و معشوق خودش راز و نیاز می کند و از عمق جان فدا خدای می کند خصوصاً اگر در سنگر و جبهه باشد و در آنجا قطعاً به خدا نزدیکتر و مناجاتش پر بهاتر است. برای عمر گرانبهای خود بیشتر ارزش قائل شوید و به مناجات با خداوند بیشتر بپردازید و باعث تقویت ایمان و صلاحیت و اعتقادتان می شود و بدانید که دعای خالصانه شما حتماً اجابت خواهد شد چون این وعده حتمی و تغییر ناپذیر خداست.

دل سوز که سوز تو کارها بکند      دعای نیمه شبی دفع صد بلا بکند

هیچگاه گمان نکنید که در این جنگ برای ما شر و بدی بوده است بلکه این جنگ خود نعمتهای فراوانی را به ارمغان می آورد و چه بسیار چیزهائی که ما گمان می کنم شر و بدی است ولی در واقع خیر و خوبی است و چه بسیار چیزهائی که ما گمان می کنیم خیر و خوبی است ولی در واقع شر و بدی است پس باید همه چیز را به خدای دانا واگذار کرد و در همه احوال شاکر و راضی به رضای او بود از شهادت فرزندتان راضی و خشنود باشید و خداوند را بخاطر این نعمت والایی که نصیب شما کرده شکر کنید.
از دنیا چیزی ندارم تا محتاج وصیت باشد ولی همان مختصر وسائل شخصی که دارم در راه صلاح خیر مصرف کنید و کتابهایم را در یکی از کتابخانه های شهر وقف کنید و پیکرم را در گلستان شهدای ورامین در کنار مرقد مطهر دوستان و برادران عزیزم به خصوص سید هادی احمدی دفن کنید.
در پایان پیروزی نهائی رزمندگان اسلام را بر کفر و استکبار جهانی و طول عمر و سلامتی امام عزیزمان را از خدای متعال خواستارم.
خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهداری.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.