خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید علی فارسی

وصیت نامه شهید علی فارسی

وصیت

 

 

وصیت نامه برادر شهید علی فارسی


بسم رب الشهداء و الصدیقین

اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک

وقت، وقت جهاد است و کوشش و صبر و تحمل ، جهاد کنید که جهاد از مقدسترین اعمالست، که در این راه بکشید و چه کشته شوید پیروزید و این وعده قرآن است.

آری شهدا می روندد و کشته می شوند تا آنچه که می خواهد در طول تاریخ محو شود زنده بماند ، آنان راهی را انتخاب می کنند که باید انتخاب شود و به راستی که شهدا شمع محفل بشریتند ، آنان می سوززند و جان گرانمایه خویش را در طبق اخلاص می گذارند تا حق بماند.
آنان مشتاق شهادتند چون خلوص کنند که با ریختن خونشان وجدانها بیدار میشود و قلبها به خاطر انقلاب و اسلام و امام به تپش می افتد و اینک چند سطری بعنوان وصیت می نویسم باشد که رهرو راه حق جویان قرار گیرد.
فرزندانم می خواهم که با اعمال خویش ادامه دهنده راه من باشید و هیچ وقت دست از یاری امام امت بر ندارید و برای پیروزی حق علیه باطل کوشا باشید، که سعادت دنیا و آخرت در دین مبین اسلام است من با دیده باز و عقلی کامل و توفیق خداوند یگانه در راه پاسداری از اسلام قدم نهادت تا حق و حقیقت زنده بماند.
اگر در این راه شهید شدم در نهایت توانسته ام جانم این امانت الهی را به صاحب اصلی برگردانم.
از همسر می خواهم که در مقابل سختیهای زندگی همچون کوه استوار باشد. در انتها از ملت شهید پرور تقاضا دارم که برای طول عمر امام عزیز و پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید.
والسلام علیک من اتبع الهدی
تاریخ ۱۰/۲/۱۳۶۵

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.