خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید پرویز علیکاهی

وصیت نامه شهید پرویز علیکاهی

شهید

 

 

وصیت نامه برادر شهید پرویز علیکاهی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پنجاه سال عبادت کردید. خدا قبول کند. یکروز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. «امام خمینی»

 

 

شهید عباس کریمی

با سلام و درود بی پایام به منجی عالم بشریت ولی عصر امام زمان (عج) و برای سلامی نایب بر حقش امام امت خمینی کبیر قلبها تپیده ملت ایران با سلام به تمام رزمندگان اسلام در تمام جبهه های حق علیه باطل که از جان و مال خود گذشتند و به جبهه ها آمدند با درود فراوان به ارواح پاک طیبه شهیدان شهیدانی که اسلام را زنده نگه داشته و با خون خود اسلام را آبیاری کردند وصیتم شروع می شود به خدمت تمام خانواده سلام عرض می کنم پس از تقدیم عرض سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند ایزد یکتا و متعال خواستارم و خواهانم امیدوارم که حالتان خوب باشد و امیدوارم از من هیچگونه ناراحتی و نگرانی نداشته باشید.

موضوع فراهم من قسمتی از وصیتنامه من این است که به شما خانواده عزیز می کنم پدر و مادر عزیز من را حلالم کنید اگر از من بدی یا ناراحتی و اگر من شما را اذیت کردم و به حرفهای شما گوش ندادم خواهش می کنم به بزرگی خودتان مرا ببخشی امیدوارم که من را حلالم کنی مادرجان به برادرهایم یک به یک از کوچک تا بزرگ به آنها بگو اگر از من نارحتی و بدی دیده اید از یکایک آنها عذر خواهی و طلب مغفرت کنی و سلام مرا به آنها برسانی                …             …انجام وظیفه کنی. مادر جان من از شما خیلی خیلی شرمنده و ناراحت هستم برای اینکه از کوچکی شما را زیاد اذیت کردم من از کوچکی تا حالا به حرفهای شما سرپیچی کردم . خلاصه مرا ببخش ، ببخش.

مادر جان در حال نماز دعا کردن به امام عزیز ما و پیروزی رزمندگان یادت نرود امیدوارم که به حرفهای فرزند شهیدت گوش بدهید. مادر جان اگر خدا قسمت کرد رفتی به مکه. من را هم یاد کن . مادرجان از قول من به تمام بچه ها فامیلها ، دوستان و آشنایان سلام برسان. سلام گرم صمیمانه فرزند شهیدت را به سه خواهرم صغری، اشرف و پروین و خانواده هایشان مخصوصاً کوچولوهایشان سلام برسان. مادر جان من به شما وصیت می کنم اگر شهید شدم امیدوارم که یک قطره اشک از چشمهای مبارکتان مخصوصاً پدر نریزد. اشکهایتان برای ابا عبدالله الحسین و فرزندانش بریزید . مادر جان من بیش از این مزاحم شما نمی شوم دیگر عرضی ندارم به جز دوری شما(قربان شما فرزند شهیدتان پرویز علیکاهی بامید زیارت کربلای حسین و قدس عزیز من در اینجا با همگی شما خداحافظی می کنم و من همگی شما را به خدای بزرگ می سپارم. خدا یار و نگهدار شما باشد.

امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید.

قربان همگی شما پرویز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.