خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید حجت اله عرب جوادی

وصیت نامه شهید حجت اله عرب جوادی

شهید

 

 

 

وصیت نامه برادر شهید حجت اله عرب جوادی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه مدخلی فی عبادی والدخلی جنتی.

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله و شهادت می دهم یازده فرزند علی (ع) و نیز اولیاء و امامن بر حقش و شهادت می دهم که روح الله خمینی نائب بر حقش امام زمان و مرجع و رهبرم می باشد .
وصیت اینجانب حجت عرب جوادی برای روزه و گفتنی ها برای فامیل و پدر و مادر و همسایه ها اول از پدر و مادر عزیزم خیلی تشکر می کنم که پسری را بزرگ کرده و برای قربانی در راه خدا به سوی جبهه ها فرستاده اند درود امام بر شمائیکه با اینکه یک فرزند اسیر داریم باز دلی مانند شیر داریم و باز می خواهیم اگر لازم باشد تمام فرزندان خود را برای اسلام فدا کنید. و من به خدا نمی توانم که چگونه از شما نه تنها از شما مادران و پدران شهید داده که چگونه تشکر کنم و دوم از فامیل ها و همسایگان جزب الهی درخواست می کنم

شما را به خدا به گفته این بنده حقیر گوش فرا داده و آن اینکه این انقلاب را شوخی نگیرید و همیشه پشتیبان این انقلاب باشید چون این انقلاب دیگر راهش را که همان راه انبیاء و ائمه (ع)  هست پیدا کرده و به پبش می رود یک موقع خدای نکرده نگوئید این انقلاب شکست می خورد چون به قول امام در نهضت ما شکست راه ندارد و این را بدانیم که گفته امام گفته پیامبر و گفته پیامبر گفته خداوند است . پس پشتیبان این انقلاب باشید.

سخنی هم با رفقا دارم که اگر شهید گشتم چه بسا که لیاقت ندارم چون شهادت لیاقت می خواهد خلاصه اگر شهید شدم …

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.