خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه بسیجی شهید امیر عبدی

وصیت نامه بسیجی شهید امیر عبدی

شهید

 

 

 

وصیت نامه بسیجی برادر شهید امیر عبدی

 

بسم الله الرحمن الرحیم


و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

و نپندارید البته آنانرا که کشته شدند در راه خدا مردگانند بلکه زندگانند و نزد پروردگارشان روزی داده می شود.

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و بنام خدائی که با یاد انسان و با ذکر او قلبها آرام می گیرد. سپاس خدائی را که هیچ یک از بندگانش را از درگاه لطف و کرمش مأیوس نمی فرماید.(یا من یعصلی من لم یسئله و من لم یعرفه تحننا منه و رحمه) از او سپاسگزارم که مرا مورد لطف و مرحمت خود قرار داده تا اینکه توانستم در این راه قدمی برداشته باشم.

خدایا تو خوب می دانی که فقط برای دین تو و رضای تو به جبهه آمدم و از تو می خواهم که مرا به فیض عظیم شهادت برسانی که بزرگترین و بالاترین افتخار می باشد تا اینکه مصداق آیه شریفه رسیده باشم: ( ان الله اشتری من المومنین…)

پس بگذار سوراخ سوراخمان کنند، قطعه قطعه شویم یا سر از تنمان جدا کنند. چرا؟ چونکه خریدارش خداست و فروشنده چون من ، گناهکار و روسیاه و بهای آن بهشت است، راستی عجب معامله ای که نصیب کسی نمی شود مگر خوبان درگاهش، پس خدایا مرا ثابت قدم بدار و به من آن یاری استقامت عنایت فرما تا اسلام را یاری نمائیم و با خوبان ( چون ابا عبدالله الحسین (ع) و  یاران اصحال آن حضرت) آن را آبیاری کنیم و استوارش سازیم تا خسته شدگان راهت در سایه آن بیاسایند و خدایا به من آن قدرت تحمل عطا فرما که به علی (ع) عنایت کردی و به من آن قدرت تحمل عطا فرما که به حسین بن علی (ع) عنایت کرده و آن قدرت مبارزه علیه کفار را عطا فرما که به یاران حسین ابن علی (ع) دادی و آن سعادت شهادت را به ما عنایت فرما که به سید شهیدان حسین ابن علی (ع) مرحمت فرمودی و خدایا چنان قدرتی عطا فرما تا کفر را از زمین پاک کنیم و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم سازیم.

خدایا به ما چنان عرفانی عنایت فرما تا تو را در وجودمان احساس کنیم تا همیشه بیاد تو و بنام تو مشغول بودم و از شر شیاطین در امان باشیم. خدایا تو می دانی که من پر کاهی در مقابل طوفانهای گناه حوادث دنیا هستیم. پس به من دیده ای عبرت بین عنایت فرما تا عظمت و جلال تو را ببینم و تسبیح گویم.

خدایا آرزویم این است که مرا در جوار قرب خود و مقربان درگاهت سکنی دهی و هنگامی که با دشمن روبرو می شود وسوسه های شیطانی را از لوح ضمیر من بشوئی و لحظات آخر با ذکر تو و یاد تو باشم.

خدایا هنگام مرگم به من آسایش ده و موقع حساب عفوم کن. پروردگارا گناه بنده تو بزرگ است اما گذشت و بخشش از تو نیکو است. خدایا، بما چنان قدرتی عطا فرما تا کفر را از زمین پاک کنیم.

ای پدر و مادر عزیزم، این شما بودید که مرا با ولایت اهل بیت علیهم السلام آشنا کردید و برای خواندن قرآن و حفظ آن مرا تشویق کردید.

و اما پیام من :

۱-ارتباطتان را با خداوند متعال مستحکم و قوی فرمائید.

۲-توسل تان را با ائمه اطهار سلام الله علیه اجمعین روز به روز زیادتر کنید و برای ظهور حضرت مهدی و برای سلامتی امام امت دعا کنید.

۳-سعی کنید کارهایتان را برای رضای خدا انجام دهید تا این درگیریها و نزاعها پیش نیاید.

۴-در بپا داشتن نماز ( اول وقت خواندن ، با خضوع و خشوع خواندن، با حضور قلب بودن و صحیح خواندن) کوشا باشید.

همانطور که قرآن می فرماید: (ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر) مصداق این آیه بوده باشید.

۵-مواظب باشید به اسم دفاع از اسلام و امام تیشه به ریشه اسلام نزنید.

۶-این انقلاب که به خون شهیدانی بسیار بپا گذارده شده کمک نمائید و در رفع مشکلات آن کوشا باشید.

و اما بدانید و آگاه باشید که دنیا فانی است و جای ماندن نیست. ( کل من علیه فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام) همه چیز فانی شدنی است فقط کاری خواهد ماند که برای رضای خدا انجام داده باشیم و ای پدر و مادرم و ای خواهران و برادرانم هشیار باشید که دنیا به مانند سایه ای است که بعد از دقایقی یا حداکثر ساعتی محو می گردد. لذا از رفتن من و فقدان من بی تابی نکنید که خداوند به شما اجری عظیم و افتخاری بزرگ عنایت کرده و باید قدردان عنایت و لطف خداوند متعال بوده باشید.

و اما پدر و مادر عزیزم:

من نمی دانم چگونه از زحمات شما قدردانی کنم. این شما بودید که مرا با ولایت ائمه اطهار (س) آشنا کردید. این شما بودید که مرا با مسائل دینم آشنا کردید. این شما بودید که برای خواندن قرآن و برای حفظ آن مرا تشویق های بسیار کردید . اجرتان با خدا باشد. انشاء الله که من هم بتوانم جبران کنم. مرا حلال کنید و ببخشید. از خداوند متعال طول عمر با برکت و صحت و سلامتی و عاقبت به خیری و غیره برای شما خواستارم.

واما ای خواهران و برادران عزیزم:

می دانید که ما برای رضا خدا و برای حفظ اسلام از شر اجانب به جبهه آمده ایم. لذا شما هم دستورات الهی را سرمشق خود قرار داده و برای تربیت فرزندانتان سعی کنید همواره حافظ اسلام باشید و از گزند وسوسه های شیطانی در امان بوده باشید و سعی کنید که شما سنبلی برای جامعه اسلامی باشید.

در پایان از شما درخواست می کنم که از همه فامیلها و کلیه دوستانم حلالیت بطلبید و برای ظهور حضرت مهدی (عج) و برای سلامتی امام و امت امام و پیروزی نهائی رزمندگان اسلام دعا کنید.

واسلام علی من اتبع الهدی

امیر عبدی

 

یک نظر

  1. اگه امکان داره سال شهادت و مکان شهادت و محل زندگی فعلی خانواده شهید امیر عبدی رو برام ایمیل بزنید التماس دعا(جامانده)

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.