خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید رضا محمدنژاد

وصیت نامه شهید رضا محمدنژاد

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-reza-mohammad-nezhad.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگ و مبارک است نام پروردگار که خداوند جلال و عزت و احسان وکرامت است. به نام خدایی که تمام عالم و هستی را خلق کرد .تا فراخور حال ما انساها باشد و با بهره گیری صحیح از این نعمتها به ستایش و بندگی خدای یکتای مهربان خویش بپردازیم. صد و بیست و چهار هزار پیامبر و رسول و دوازده امام معصوم که اولین آنها امام علی علیه السلام و آخرین آنها امام زمان (عج) می باشد را برگزید تا ما را از جهالت و تاریکی، زشتی و غفلت به سوی یگانه پرستی و نور و کمال هدایت و راهنمایی کنند. تا ما در غفلت بسر نبریم و در آخر عمر با دلی پاک و اعمالی شایسته و خداپسند بسوی خدای بزرگ ومهربان خویش رجعت کنیم تا در آن دیار باقی و ابدی زندگی اصلی و واقعیمان را آغاز کنیم. ای خدای بزرگ و مهربان از اعمال پر از گناه و روی سیاه و قلب تاریک و دل سختم و از اینکه نتوانسته ام توشه ای برای آخرتم جمع کنم بسیار شرمنده ام و امیدم فقط به لطف و کرم و رحمت توست و به لطف و کرم و رحمت و بخشش تو نیز یقین کامل دارم که تو خدای بزرگ و بخشنده و مهربان هستی. پس ای خدای بزرگ این بنده حقیر را در عالم آخرت و قیامت نا امید مکن.

خوب پدرومادر عزیزم از اینکه برای من خیلی زحمت کشیده اید و روز و شب خودتان را در اختیار این حقیر گذاشته اید و هروقت که کوچکترین ناراحتی  برای من رخ می داد شما با من همدرد بوده اید بسیار متشکرم. گرچه می دانم این تشکردر قبال زحمتهای شما هیچ است.

 پدر و مادر بزرگوارم انشاءالله تعالی مرا ببخشید و از من راضی باشید . حلالم کنید. همیشه در این فکر بودم که یک طوری جبران زحمات شما را بکنم شما پدر و مادر بسیار خوبی برایم بودید که انشاءالله خدا از شما راضی و خوشنود باشد و شما را عاقبت به خیر بگرداند.

درآخر از همه دوستان و آشنایان و اقوام طلب رضایت و حلالیت می کنم . از خدای بزرگ طلب مغفرت و رحمت و از انبیاء و امامان معصوم طلب شفاعت در روز قیامت را دارم.

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.