خانه » اخبار و رویدادها » فرجی : لزوم استفاده از ورزش برای تثبیت جایگاه ورامین در کشور

فرجی : لزوم استفاده از ورزش برای تثبیت جایگاه ورامین در کشور

 

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، رئیس شورای شهر ورامین هدف از تشکیل تیم تکواندو با نام “شهرداری ورامین” در لیگ برتر کشور را شناساندن فرهنگ و تاریخچه منطقه از طریق ورزش و تثبیت جایگاه ورزش در ورامین مطرح کرد.

حسن فرجی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر به خبرنگاران گفت: هر شهری در راستای شناساندن منطقه خود در کشور برنامه ای تدوین و آن را به مرحله اجرا در می آورد که ورامین از این حیث با توجه به دارا بودن پتانسیلهای فراوان در عرصه ورزش از آن استفاده کرده است.

وی افزود: شورای شهر ورامین با توجه به داشتن ظرفیتهای مناسب در ورزش تکواندو تصمیم گرفت با همکاری پیشکسوتان این رشته همچون استاد میر، خدایی، لاریجانی و خانلرخانی تیمی راهی لیگ برتر کشور کند.

رئیس شورای شهر ورامین بیان داشت: علی رغم مخالفت و کارشکنی برخی افراد و به همت علاقه مندان به ورزش مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به این رشته پرطرفدار اختصاص داده شد که در حال حاضر این تیم توانسته آبروداری کند و با دو برد پیاپی و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم جدول لیگ برتر تکیه زند.

فرجی اضافه کرد: برخی اعضای شورا از این بابت که چرا هزینه باید صرف این ورزش شود، گله مند بودند که این امر در نوع خود جای سئوال ایجاد می کند که چرا نباید از ورزش برای تثبیت جایگاه شهرمان در کشور استفاده کرد.

فراهم کردن پایه های قهرمان پروری و نام آوری برای کشور

وی تصریح کرد: همین افراد طرحی برای شناساندن شهر از طریق تبلیغات محیطی ارائه می دادند ولی نظر شورا براین بود که باید هزینه صرف ورزش شود تا علاوه بر تبلیغ مناسب برای منطقه، بسیاری از جوانان و نوجوانان را به سمت و سوی ورزش سوق دهد و پایه های قهرمان پروری و نام آوری برای کشور را فراهم کند.

رئیس شورای شهر ورامین افزود: امید است به دور از هیچ حاشیه ای و با همکاری مسئولان، ورزش را در سطح استان و کشور ارتقا دهیم و باید تمام تلاشمان را برای تیمهای پایه و برای تقویت نوجوانان و جوانان به کار گیریم تا بتوانیم ورزش کشور و قهرمان پروری را در جامعه بیمه کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.