خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید مجید عرب

وصیت نامه شهید مجید عرب

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-majid-arab%20(27).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

( الحمد لله الذی اذهب الیل مظلماً بقدرته و جاء النهار مبصراً برحمته )

ستایش خدای را که بدون دیدن شناخته شد و بدون آنکه رنج برد و دست افزاری داشته باشد جملگی موجودات را آفرید. آفریننده ای که مخلوق خود را در این گیتی جای و منزل داده و رسولانش را برای هدایت و رستگاری به سوی جن و انس فرو فرستاد .

سلام بر افضل مخلوقات جهان محمد ابن عبدالله و سلام بر مولای متقیان و همه ائمه اطهار و سلام بر امام عصر (عج) و نائب گرانقدرش امام بزرگوار امت و سلام بر یار بلاشک امام ، رئیس جمهور و شهید زنده انقلاب و افتخار جمهوری اسلامی آیت الله خامنه ای و مغز متفکر جهان اسلام و نور چشم امام و بازوی توانمند انقلاب آیت الله هاشمی رفسنجانی و همه خدمتگزاران به اسلام و مسلمین و درود خداوند بر همه شهیدان به خصوص شهیدان هفتم تیر که از چنان عظمت روحی برخوردار بودند که یکباره مردم را عوض کردند و درود و سلام خدای منان بر سردار راست قامتان بهشتی مظلوم و حزب مظلوم جمهوری اسلامی و امت حزب الله انقلاب اسلامی که اکنون به رهبری شخصیتی معنوی و عظیم که زبان توان بیان خصلت های الهی اش را ندارد و گوش قدرت شنیدن خصایص و محاسن مقام معظمش را نخواهد داشت و همچنان به راه خود ادامه می دهند و انشاءالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام عصر (عج) خواهند رساند .

عزیزان این انقلاب ، انقلاب ارزشهای معنوی اسلامی است که در این راه باید جریانات طاغوتی و غیر خدایی را دور ریخته و فقط ارزشهایی قابل قبول پروردگار منان را پذیرفت.

پدر عزیز ، مادر گرامی ، برادران و خواهر گرانقدرم و همه عزیزانی که سخن مرا می شنوید هرچه می کنید انقلاب اسلامی را رها نکنید و امام امت را تنها نگذارید. حتی اگر منجر به از دست دادن همه زندگی و همه عزیزانتان شود، باید در این راه استقامت نمود، همانطور که رسول خدا استقامت کرد .

« فاستقم کما امرت » و استقامت مشکل است ، همانطوریکه رسول الله فرمود : این آیه مرا پیر کرد. درست است که جوانان بسیار کشته می شوند وشهید زیاد می دهیم ، اما این خونها و کشته شدنها بهای بقاء اسلام عزیز است و اسلام بیش از جانهای ما ارزش دارد .

و این را بدانید که صبور بودن در راه انقلاب اسلامی نتیجه نیکخویی و پاک ذاتی است. همیشه متکی به خدا باشید و به ریسمان الهی چنگ بزنید که هیچ رشته پیوندی استوارتر از همبستگی با خدای متعال نیست. نکند سخن مولای متقیان را  نادیده بگیرید که در وصیت به امام حسن علیه السلام می فرماید : بیم از آن دارم که مبادا همانگونه که مردم در عقاید و احکام از هوسها و اندیشه های اشتباه خویش متابعت نمودند تو نیز مانند آنان به لغزش و خطا بیافتی که پرهیز و ترس از خدا وصیت  امام علی علیه السلام است .

امروز مشاهده می کنیم که خداوند کریم حافظ این انقلاب است و چه خوب است که تداوم آن به دست مردمی باشد که پیامبر اسلام (ص) در بیش از یکهزار و چهارصد سال پیش بشارت آنرا داده است که همانا مسلمین و شیعیان ایرانند. پس امروز که بشارت رسول اکرم (ص) تحقق بخشیده است بیایید قدرشناس باشید و قدر این انقلاب و امام عزیزمان و اسلام بزرگ را بدانید که این انقلاب، انقلابی الهی است نه مادی. قدرشناس این انقلاب شهیدانی بودند که با نثار خون خود خلوص نیت خود را نسبت به انقلاب و اسلام اعلام داشتند و شما همه باید رهرو راه آنان باشید.

مبادا به خاطر کمی رنج که در قبال بعضی از مسائل روزمره انقلاب کشیده اید ، خدای ناکرده پشت به انقلاب کنید . همه شما باید در این انقلاب محو شوید و با انقلاب در هم آمیزید که بار سنگین این رسالت بزرگ بر دوش شماست. شهیدان راهشان را چه زیبا یافتند و به دیار معشوق خویش پرکشیدند و به معراج رفتند، آری شهیدان عروج می کنند به بارگاه الهی .

آنهایی که پشت به انقلاب کرده و یا کمی بی میلی نسبت به مسائل انقلاب نشان می دهند همانند همان خوارج هستند که در زمان حضرت علی علیه السلام فریب دشمنان را خوردند و به انحراف کشیده شدند.

 عزیزان من مواظب باشید به خاطر امور دنیوی دست از انقلاب و اسلام نکشید اسلامی که امام علی(ع) می فرماید : « هیچ شرف و غیرتی بالاتر از اسلام نیست » و اما سخنی با افراد ضد انقلاب نق نق کن، به شما چه بگویم چرا که شما فهم ندارید، اگر فهم داشتید و اندکی تأمل می نمودید، موقعیت این انقلاب را درک می کردید. شما چیزی از معنویات اسلامی والهی درک نکرده اید و عقلتان نمی رسد که درک کنید. همین بس که شما پست ترین آدمها در دنیای امروز و آخرت فردا هستید.

 اما ای کسانی که در رأس کار قرار گرفته اید و سعی می کنید مردم را ناراضی و نسبت به انقلاب بدبین نمایید. بدانید این مردم از انقلاب و امام و اسلام دست بر نمی دارند و شما حتماً به سزای اعمال خود خواهید رسید و خون این شهدا نمی گذارد شما بر مردم فخر کنید و ظلم روا دارید.

عزیزانم از اینکه شهید زیاد می دهید ناراحت نباشید. اسلام خون می خواهد و تا ایران چنین جوانانی دارد اسلام بیمه خواهد بود. امروز وظیفه تک تک ما حفاظت از این انقلاب است و این بدون وجود یک تشکیلات منسجم امکان پذیر نیست. این بنده حقیر خدا از افتخاراتم این است که عضو تشکیلات حزب جمهوری اسلامی هستم و خدا را شکر و سپاس که این سعادت را نصیبم کرد که از سال ۱۳۵۸ تاکنون بتوانم در آن خدمتی هر چند ناچیز انجام دهم ودر این راه هیچگاه احساس خستگی نکردم .

به عنوان آخرین وصیت این را بگویم که از کار در انقلاب نباید خسته شوید بلکه موظفید با هر خط انحرافی که در جامعه مقابل خط امام و بازوان توانمند امام آقای خامنه ای و آقای هاشمی قرار می گیرد مبارزه کنید و خطوط انحرافی را از صفحه این کشور محو نمایید و امام را تنها مرجع اعلم زمان و بزرگ رهبر انقلاب بدانید و همواره یاریش کنید.

از همه شما عزیزانی که سخنم را می شنوید عاجزانه تقاضای حلالیت می کنم و امیدوارم که مرا ببخشید .

سلام بر همه‌شهیدان از صدر اسلام تا کنون و سلام و درود به همه خادمین به اسلام و مسلمین. خداوند به شما پدر و مادر و برادران و خواهر و بستگانم اجری عظیم و عمری با عزت و صبری جمیل عنایت فرماید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

والسلام علی عبادالله الصالحین ورحمه الله و برکاته

بنده حقیر خداوند مجید عرب

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.