خانه » شهدای ورامین » وصیتنامه شهید محسن عباسی

وصیتنامه شهید محسن عباسی

شهید

 

 

وصیتنامه برادر شهید محسن عباسی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و درود بر یگانه منجی بشریت حضرت مهدی (عج) و با عرض سلام خدمت نائب بر حقش حضرت امام خمینی امید و نور چشم مستضعفان و با درود به روان پاک تمامی شهیدان راه حق.

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالکم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون.(آیه ۲۰ سوره توبه)

آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان باخصوص رستگاران دو عالمند.

بار خدایا حال که توفیق عطا کردی تا اینکه در راه تو قدم بردارم و دین و اسلام تو را یاری کنم می خواهم که از پس تقصیرات و گناهانم بگذری و مرا در خانه ات راه دهی و دستم را بگیری و از ورطه جهالت و گناهانم نجات دهی.

بنا به وظیفه شرعی که بر دوش این حقیر است چند خطی به عنوان وصیت برای مردم شهید پرور بروی کاغذ می آورم به امید اینمه خداوند ما را در راه انجام وظیفه کمک کند.

خدمت مادر گرامی و عزیزم که سالها با سختیهای زیاد مرا پرورش داده در راه اسلام و قرآن به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستاد تا در این راه به کمک دیگر برادرانم بشتابم و از اسلام و قرآن دفاع کنم سلام عرض می کنم و از زحمات شما قدردانی می کنم امیدوارم از اینکه در زندگی آنطور که باید و شاید برایت فرزند خوبی نبودم مرا عفو کنی که خوشا به حالت در روز قیامت پیش حضرت زهرا(س) رو سفید هستی. خدمت پدر بزرگوارم و بهتر از جانم سلام عرض می کنم و از اینکه در زندگی نتوانستم حق فرزندی را نسبت به شما ادا نمایم مرا ببخشی و عفو کنی که خوشا به حالت در روز قیامت جزء کسانی هستی که با سرافرازی از پیش ائمه اطهار بیرون خواهی آمد. خدمت خواهران و برادران عزیزم سلام عرض می کنم .

از اینکه در زندگی برای شما برادر خوبی نبودم مرا ببخشید و عفوم کنید خواهرانم همواره حجابتان را حفظ کنید و در مقابل مصائب مانند کوهی استوار باشید و همیشه در صحنه های انقلاب حضور گسترده داشته باشید. من این حق را ندارم که به شما بگویم برایم گریه نکنید ولی از شما می خواهم که بردبار باشید. امت شهید پرور همواره در صحنه های انقلاب حضور گسترده داشته باشید. همچنانکه تاکنون حضور داشته اید و گوش به فرمان رهبر و مقتدایتان باشید و به نماز اول وقت اهمیت فراوان بدهید و به دعاهای کمیل و ندبه و توسل بروید و نماز را که ستون دین است از اهم واجبات و مهمترین کارهای خود قرار دهید و سعی کنید به مساجد و جماعت ها بروید و بدانید که امام حسین (ع) و تمامی شهیدان برای اقامه نماز به فیض شهادت رسیدند.

جنگی که ما در آن هستیم یک جنگ نابرابر و تحمیلی می باشد و این را همه بلا استثناء می دانند ولی عده ای  …..

سعی کنید که در این جنگ شرکت کنید و بدانید که به قول امام صدام رفتنی است.

همواره پشتیبان و یار انقلاب و امام باشید و در هیچ حالتی از او جدا نشوید که تنها گذاشتن امام مساوی هلاکت است

اگر پیکرم پیدا نشد ناراحت نباشید که حداکثر شده مانند حضرت فاطمه الزهرا(س) قبرم نامعلوم می شود و اگر هم جنازه ام پیدا شد در صورت امکان در سید فتح الله دفن کنید.

واسلام علی من التبع الهدی

مورخ ۲۷/۳/۶۶  محسن عباسی

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.