خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید سید علی حسینی

وصیت نامه شهید سید علی حسینی

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/shohada/tasavir-shohadaye-varamin/shahid-seyyed-ali-hoseyni%20(2).JPG

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به خدمت حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت و نایب برحقش خمینی بت شکن و با درود  به ارواح پاک شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی و سلام و درود به امت شهید پرور انقلاب اسلامی امتی که همچون کوه استوار و مقاوم ایستاده اند و تمام نقشه های شوم امپریالیسم را نقش بر آب می کنند و با سلام به خدمت پدرومادر عزیزم و برادرانم ، امیدوارم از آنکه بدون خبر به جبهه آمدم مرا ببخشید . پدر عزیز من شما را خیلی اذیت کردم امیدوارم که مرا حلال کنید من به جبهه آمدم تا به ندای حسین زمان خمینی بت کشن لبیک گویم امامی که هر کلامش مانند شمشیر برنده است از من به شما وصیت که امام را تنها نگذارید و همیشه یارو پشتیبان امام باشید .

امیدوارم که پس از شهید شدن من گریه نکنید بلکه خوشحال باشید که فرزندتان را در راه خدا هدیه کردید و خدا فرزندی را به شما داده و حال پس گرفته است و شما نباید ناراحت باشید شما باید افتخار کنید که خدا چنین عنایتی به شما کرده است و این سعادت نصیب هر کس نمی شود چون خداوند متعال دوستان خود را می برد و صحبتی که با شما دارم این است که نماز جماعت و روزه و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید به مجالس دعای توسل و دعای کمیل بروید که ما هرچه داریم از این دعاها و مناجاتهاست به خانواده ها توصیه می کنم اگر فرزندشان خواست به جبهه برود ممانعت ننماید به خدا قسم در روز قیامت از انسان سئوال می کنند که چرا فرزندت را که می خواست با کفار بجنگد به جبهه نفرستادی و شما چه جوابی دارید ؟

من به تمام دوستان و آشنایان و به تمام مردم شهید پرور میگویم که جبهه ها را همچنان که گرم نگه داشته اند حفظ نمایند به امید آنروز که راه بسته کربلا به روی عاشقانش باز شود و مردم ستمدیده عراق را از چنگال حزب بعث نجات دهیم .

 در خاتمه از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می طلبم و امیدوارم که مرا ببخشند و برای من دعا کنند که خدا گناهانم را ببخشد . من شما را به تقوا و پاکدامنی دعوت می نمایم و امیدوارم که در کارهایتان موفق باشید . وصیت نامه ام را در اینجا به پایان می رسانم .

والسلام علی من تبع الهدی

دوشنبه  ۶۴/۱۲/۸

منبع : لاله های سجاد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.