خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری کارگاه مضرات دخانیات برای دانش آموزان ورامین

برگزاری کارگاه مضرات دخانیات برای دانش آموزان ورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این کارگاه آموزشی یک روزه که با همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ورامین و در دفتر این جمعیت برگزار شد ، دانش آموزان با مضرات استفاده از دخانیات و سیگار آشنا شدند.

 مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ورامین در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: مبارزه با مصرف مواد مخدر و دخانیات ، وظیفه ای همگانی است که در این بین نقش کودکان و دانش آموزان بسیار مهم و تأثیر گذار می باشد.

 ˈحمیدرضا شاهسونˈ افزود: اجرای طرح ˈ سفیران مبارزه با دخانیات ˈ با شروع سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان ورامین آغاز شده و طی آن کودکان و دانش آموزان ۶ تا ۱۰ ساله با دریافت آموزش های لازم در خصوص راه های جلوگیری از مصرف دخانیات، زمینه کاهش مصرف آن را در جامعه فراهم می نمایند.

 وی گفت: تجربه اجرای طرح هایی مانند همیار پلیس در آموزش و پرورش که باعث کاهش تخلفات رانندگی گردید، جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات را بر آن داشت تا با اجرای طرح ˈ سفیران مبارزه با دخانیات ˈ از کودکان به عنوان سفیران سلامتی استفاده کرده و زمینه کاهش مصرف دخانیات در خانواده ها و جامعه را فراهم نمایند.

 وی اظهار داشت: در دومین کارگاه آموزشی سفیران مبارزه با دخانیات، دانش آموزان راه های مبارزه با مصرف دخانیات در خانواده را با بهره گیری از نمایش عروسکی ، مسابقه و نقاشی فرا می گیرند.

 شاهسون ظهار داشت: تمامی دانش آموزانی که به عنوان سفیران مبارزه با دخانیات با این جمعیت همکاری می نمایند دارای کارت عضویت بوده و می توانند با بهره گیری از این کارت فعالیت ترویجی خود را انجام دهند .

 مدیرعامل جمعیت مبارزه با مصرف دخانیات شهرستان ورامین اظهار امیدواری کرد، با همکاری خانواده ها بامجریان این طرح ، زمینه کاهش مصرف سیگار و دخانیات در شهرستان ورامین فراهم شود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.