خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید محمود عالیدایی

وصیت نامه شهید محمود عالیدایی

شهید

 

 

وصیت نامه برادر شهید محمود عالیدایی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با اعتراف به وحدانیت الله و رسالت محمد رسول الله و ولایت علی ولی الله خدمت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و امت شهید پرور و حاضر در صحنه انقلاب حضور کلیه خواهران و برادران حزب الله سلام عرض نموده و خواهان توفیق طاعت و بندگی و فعالیت ایشان در راه حق تعالی می باشم.

آغاز صحبتم با خانواده محترم شهدا است. عزیزان شما بگفته امام چشم و چراغ این ملتید و این شهیدانی که در راه اسلام و ایمان فدا کرده اید به حق شمع محفل تاریخ بشریتید . بطوری که خود در این راه سوخته روشنگر راه رهروان راه مکتب تشیع سرخ علوی و پاسدار خون ابا عبدالله الحسین بوده و هستند.

شهید هرگز نمرده بلکه با شهادت خود درخت پر ثمر اسلام را روز به روز تنومندتر و پر قدرتمندتر می کند. و با شهادت وی نیز کار بدین جا ختم نشده و موجب برخاستن هزاران لبیک گوی به آوای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) گردیده است .

من نیز با شناخت و آگاهی کامل از این مطلب خواسته ام لبیک گوی حسین زمان بوده باشم و مسئولیتی عظیم و سنگین را بر دوش خویش احساس می نمایم به انجام برسانم و در محشر و محکمه تاریخ سرافکنده و سیه روی نباشم، زیرا با گذشت پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی بر هر منکری می بایست حقانیت امام و جمهوری اسلامی ثابت شده باشد . هان ای کسانی که با گذشت این مدت و با دیدن این ایثارها و گذشتها هنوز خویش را از این انقلاب روشنگر بیگانه احساس می کنید. تا کی سر دیده بر آسمان داشته و جلوی پای خویش را نمی نگرید؟ آیا در این برهه از زمان دیدن حق و روی بر تافتن و بی تفاوت بودن معنا دارد؟ آیا سکوت در میان فریاد می تواند چیزی جز مهر ننگ بر لبها را بیاد آورد؟ خیر پس تعقل کرده و نظری به اطراف خود بیفکنید اگر اندکی روی سوی انقلاب کنید ملاحظه خواهید نمود که لحظه به لحظه پرده های ابهام کنار رفته و خورشید فجر انوار حق و حقیقت را بر قلوبتان تابانید و زنگارها را خواهد زدود. پس دستها را به سوی خداوند بلند کرده و از حضورش طلب هدایت و مغفرت بنمائید که او پروردگاریست رحمان و رحیم .

« برادران و خواهرانم حاضر در صحنه امیدوارم شهادتم و ریزش خونم در شما ایجاد جوششی عظیم و بنیان کن تر نموده و سلاحی را که از دستم بر زمین افتاده بدست گرفته و با شرکت و حضور در انجمنهای اسلامی، بنیادها و ارگانها و بخصوص در جبهه که محل میثاق عشاق است به هر ترتیب که موثرتر است بر دشمن بتازید و نیش خند وی را بر دهانش تلخ سازید. اگر چنین کنید باعث شادی روح شهیدان و رضایت و خوشنودی آقا امام زمان را کسب کرده اید. »

پدرم و مادرم و خانواده عزیزم از شما می خواهم که بر شهادتم صبر نموده و زیبنب گونه رسالتی را که بر دوش دارید به انجام برسانید . امیدوارم که بار مصیبت شهادتم بر شما گران نباشد. زیرا هیچ مصیبتی از مصیبت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و زینب (س) بزرگتر نیست و نخواهد بود. حال از همگی التماس دعا و آمرزش و مغفرت دارم دیگر عرضی نیست جز چند دعا که انشاء الله مستجاب خواهد شد:

اللهم ایّد قائدناخمینی- اللهم الحفظ نا خمینی- اللهم الرزقنی شفاعه الحسین یوم الورود

اللهم النصر جیوش المسلمین و اساکرالمومنین – اللهم عجل فی فرجه مولانا صاحب الزمان

اللهم اسفی کل مریض بحق علی بن الحسین – اللهم فک کل اسیر بحق موسی ابن جعفر

بار پروردگارا بیامرز گناهانمان را، خداوندا مرگ و حیاتم را همچون فات و زندگی محمد (ص) و آل او قرار ده.


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.