خانه » اخبار و رویدادها » حسینی:ولایت فقیه نقطه قوت ما است

حسینی:ولایت فقیه نقطه قوت ما است

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: نقطه قوت ما نیروی نظامی یا انرژی هسته‌ای نیست، ولایت است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ و ۱۰ دی ماه شهرستان ورامین با تاکید بر اهمیت جایگاه ولایت گفت: در اوج فتنه هدف حملات دشمن به جایگاه ولایت بود بنابراین دفاع از حریم ولایت وظیفه تک تک ما است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا به جایگاه ولایت ضربه زند پس ما هم باید تمام تلاش خود را در دفاع از این جایگاه و اصل مترقی بکار بندیم.

وی در ادامه افزود: ولایت نقطه قوت جامعه اسلامی است، خداوند در قرآن به این جایگاه اشاره می‌کند و بحث ولایت در قرآن معرفی می‌شود، زمانی که در غدیر ولایت معرفی شد و حجت بر همه تمام گشت دشمنان مایوس شدند چراکه می‌دانستند جایگاه ولایت عامل انسجام و تداوم قدرت اسلام است.

حجت‌الاسلام حسینی بیان داشت: تبیین جایگاه ولایت برای جوانان از حیث علمی وظیفه امروز همه ما است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین سپس تصریح کرد: نقطه قوت جمهوری اسلامی انرژی هسته‌ای یا قدرت نظامی نیست، نقطه قوت ما تنها و تنها ولایت مطلقه فقیه است، جامعه‌ای که در آن ولایت ائمه معصومین علیهم‌السلام و ولایت فقیه که استمرار ولایت آن بزرگواران است، حاکم باشد مورد حمایت الهی قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع در تمام مناسبت‌ها به‌ویژه مراسم ۹ و ۱۰ دی ماه به مردم و قشر جوان گوشزد شود.

حجت‌الاسلام حسینی عنوان کرد: هر اداره و سازمانی باید نقشی فعال در گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی ماه بر عهده گیرد، حضور فعال همه ما در این مراسم و اجرای برنامه‌های مفید در آن تکلیفی غیر قابل انکار است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ورامین سپس یادآور شد: مراسم گرامیداشت ۹ و ۱۰ دی ماه باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ و ۱۰ دی ماه شهرستان ورامین با حضور مسئولان ادارات و نهادهای ورامین در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین برگزار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.