خانه » اخبار و رویدادها » فردا ؛ برگزاری راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران

فردا ؛ برگزاری راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان تهران

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت: ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته یورش به نوار غزه را در عملیاتی تحت عنوان «ستون ابرها» آغاز کرد و به شدت جنایات خود در برابر مردم مظلوم فلسطین را تشدید کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: حمله وحشیانه اشغالگران قدس به باریکه غزه در واقع حمله به عزت و عظمت یک امت است.

وی ادامه داد: در حالی که سران عرب، دولت‌های مدعی حمایت از مقاومت و بشر دوستی صدای کودکان مظلوم غزه را نمی‌شنوند ملت شهیدپرور و غیور ایران فردا جمعه سراپا جوش و خروش خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: در شهرستان‌های استان تهران نیز فردا و پس از نماز وحدت‌بخش جمعه مردم غیور این شهرستان‌ها از میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت خواهند کرد و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا» جنایات رژیم سراپا خونخوار و وحشی صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی حق‌طلبی و آزادی‌خواهی را از سرور آزادگان جهان حضرت سیدالشهدا (ع) آموخته‌اند و اینک در نخستین روز از محرم‌الحرام با حضور دشمن‌شکن خود به جهان اعلام می‌کنند که اجازه نخواهند داد عاشورایی دیگر رخ دهد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.