خانه » اخبار و رویدادها » حرکت کاروان نمادین حضرت امام حسین (ع) در ورامین و پیشوا

حرکت کاروان نمادین حضرت امام حسین (ع) در ورامین و پیشوا

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، علی‌اکبر ملک‌آبادی مسئول این کاروان اظهار داشت: همه ساله حوزه مقاومت بسیج شهید همت پیشوا در نخستین روز ماه محرم‌الحرام برای زنده نگه داشتن هر چه بیشتر حرکت بی‌بدیل حضرت امام حسین (ع) در کربلا کاروان نمادین آن حضرت را شبیه‌سازی می‌کند.

مسئول کاروان نمادین حضرت امام حسین (ع) افزود: این کاروان از مبداء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه ورامین به سمت پیشوا و به مقصد امامزادگان کهنک حرکت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال نیز روز جمعه ۲۶ آبان ماه کروان فوق حرکت کرده و پس از طی خیابان شهید باهنر، میدان امام حسین (ع) و مسجد جامع ورامین به سوی میدان امام خمینی (ره)، میدان رازی و سپس میدان بسیج حرکت کرده و در ادامه وارد شهرستان پیشوا می‌شود.

ملک‌آبادی عنوان کرد: در شهرستان پیشوا نیز از میدان شهید اردستانی، به سوی میدان آزادی، میدان امام خمینی (ره) و خیابان امام خمینی (ره) حرکت کرده و مقصد اول آن حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) می‌باشد.

مسئول کاروان نمادین حضرت امام حسین (ع) تصریح کرد: این کاروان سپس مسیر برگشت حرم امامزاده جعفر (ع) را طی کرده و به سوی میدان شهدا حرکت می‌کند و به مقصد شماره دو و نهایی کاروان یعنی امامزادگان کهنک می‌رسد.

وی از مومنان و عاشقان اباعبدالله (ع) خواست با استقبالی در خور حضرت سیدالشهدا (ع) نسبت به مقام سید و سالار شهیدان عرض ادب کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.