خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین:هیئت‌های مذهبی عامل تداوم انقلاب اسلامی هستند

فرماندار ورامین:هیئت‌های مذهبی عامل تداوم انقلاب اسلامی هستند

فرماندار ورامین هیئت‌های مذهبی را عامل تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفته و برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس،نشست کارگاهی توجیهی مسئولان هیئت‌های مذهبی در شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا غلامی طی سخنانی به جایگاه و نقش هیئت در نهضت عاشورا پرداخت و عوامل ماندگاری عاشورا را اراده ذات باری‌تعالی، ترغیب و تاکید و اصرار ائمه (ع)، اخلاص کربلائیان و برپایی مجالس عزاداری توسط هیئات مذهبی دانست.

حجت‌الاسلام محمود ریاضت نیز به معنای تولی و تبری اشاره کرد و اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی مظهر تولی و تبری هستند و باید واجبات را همان‌طور که مسائل شرعی بیان شده انجام دهند. پس باید همه شرایطی که در فروع دین لحاظ شده در تولی و تبری رعایت کنیم.

کارشناس مسائل مذهبی در ادامه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر و ایستادگی در مقابله با تحریم‌ها پرداخت.

منصوری فرماندار ورامین هیئات را عامل تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی شکل گرفته و برگرفته از قیام امام حسین (ع) است.

وی با تاکید بر نقش هیئت‌های مذهبی در معنویت جامعه عنوان کرد: امام حسین (ع) الگوی انقلاب اسلامی است.

این جلسه با توجه به ضرورت ارتقای سطح آگاهی و بینش مسئولان و امنای هیئت‌های مذهبی و ذاکران اهل بیت (ع) در ارتباط با مسائل فرهنگی، اعتقادی، شناخت آسیب‌ها و مسیرهای انحرافی و به جهت ایجاد انسجام و تمرکز در برنامه‌های هیئت‌های مذهبی و افزایش بستر معنوی در ایام محرم تشکیل شد.

نشست کارگاهی توجیهی مسئولان هیئت‌های مذهبی در ورامین به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، حسین نقوی نماینده، محسن منصوری فرماندار، محمد جلیلی معاون سیاسی فرماندار، محمد راشدی معاون فرهنگی شهرداری، حجت‌الاسلام غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین و دیگر مسئولان ادارات و نهادها و مسئولان هیئت‌های‌ مذهبی و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی ورامین حضور داشتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.