خانه » اخبار و رویدادها » سومین پیروزی تیم والیبال متین ورامین و حفظ جایگاه پنجمی لیگ برتر والیبال

سومین پیروزی تیم والیبال متین ورامین و حفظ جایگاه پنجمی لیگ برتر والیبال

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/valyball/matin-varamin-91-8-14-valyball-12.jpg

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، لحظاتی پیش تیم متین ورامین در هفته پنج لیگ برتر والیبال کشور با نتیجه سه بر یک از سد میزان مشهد گذشت.

متین ورامین از ابتدا و با توجه به مهره‌های ارزنده و کادر فنی قدرتمند خود روی کاغذ برنده این مسابقه بود اما میزان مشهد در بازی‌های قبلی خود توانسته بود با بازی‌های خوب خود در برابر تیم‌های مدعی لیگ لقب «غول کش» و «شگفتی ساز» امتیاز بازی را به خود اختصاص دهد.

در ست اول این بازی متین توانست با دفاع روی تور خوب، زدن سرویس‌های مناسب و تقسیم پاس‌های خوب ۱۲-۸ از میزان پیش بیافتد، بازیکنان میزان چند سرویس خراب کرد تا نتیجه به ۱۴-۱۰ برسد.

مصطفی کارخانه در امتیاز ۱۵ و یکی مانده به زمان استراحت فنی و در حالی‌ که نتیجه ۱۵-۱۲ به نفع متین بود تقاضای زمان تایم اوت کرد تا فضای مسابقه که می‌رفت به نفع میزان مشهد تغییر یابد را عوض کند.

در این ست متین اجازه نداد نقاط قوت میزان مشهد ‌ـ دریافت‌های اول‌ـ با قدرت عمل کند اما میزان در حالی که ۲۱-۱۸ عقب بود روحیه مضاعف گرفت و امتیاز خود را به ۱۹ رساند اما متین اجازه پیشرفت دیگر را به میزان نداد.

خراب کردن دو سرویس توسط متین سبب شد در امتیازهای حساس بالای ۲۰ نتیجه ۲۴-۲۲ شود اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۵-۲۲ به نفع ورامین به پایان رسید.

در ست دوم هر دو تیم با نتیجه ۱۶-۱۳ به تکنیکال تایم دوم رفتند،حساسیت بازی در این ست سبب شده بود هر دو تیم تمرکز خود را از دست بدهند و سرویس‌ها را خراب کنند، در ادامه فاصله دو تیم کم شد و به ۱۶-۱۵ رسید،میزانی‌ها سرویس‌ها را به دستان نظری افشار می‌زدند و احساس می‌کردند این‌گونه می‌توانند بهتر نتیجه بگیرند.

با جای خالی خوب عندلیب متین یک توپ مرده را تبدیل به امتیاز کرد تا ۱۸-۱۶ جلو بیافتد، تعویض‌های به‌موقع سرمربی میزان سحاب دلقندی و عبدالحمید چوگان را به بازی آورد تا ورق به نفع میزان برگردد و امتیاز به ۲۱-۲۰ برسد تا مصطفی کارخانه در این امتیاز تقاضای تایم اوت کند.

پس از آن و زمانی که امتیاز به ۲۲-۲۰ به نفع متین رسید میزان تقاضای تایم اوت کرد و این نقطه پایان متین در ست دوم بود، چرا که پس از آن متین تنها یک امتیاز گرفت و در نهایت میزان مشهد بود که ست دوم را ۲۵-۲۳ به نفع خود به پایان برد.

ست سوم دریافت‌های خوب اول متین ورامین باعث شد تا پاسورهای این تیم بهترین بهره را از اسپوکرها ببرند تا اولین زمان استراحت ۸-۶ به نفع متین به پایان برسد.

سپس در حالی که متین  ۱۲-۸ جلو برد داور برای اداره بازی و جلوگیری از تنش از بازیکنان دو تیم خواست با بازیکن تیم مقابل صحبت نکنند، مربی میزان نیز به دلیل اعتراض‌های زیاد چوگان به بازیکنان متین وی را تعویض کرد.

در ادامه ست سوم صمد اکبری در دریافت سرویس‌های متین بسیار ضعیف عمل نمود تا متین با نتیجه ۱۶-۱۰ و برتری مطلق به زمان استراحت دوم برود.

برتری مطلق متین ورامین در این گیم آرامش را در ورزشگاه حکم‌فرما نموده بود، تمام حاضران ست سوم را باخته می دیده و به ست چهارم فکر می‌کردند، در این گیم میزان ۴ سرویس خراب کرد، در دفاع‌ها نیز نتوانست امتیازی کسب کند اما متین ۳ امتیاز روی دفاع کسب کرده و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به نفع متین به پایان رسید تا در کل متین دو بر یک جلو بیفتد.

ست چهارم بسیار حساس بود زمان استراحت اول با برتری ۸-۶ میزان مشهد رقم خورد، میزانی‌ها نمی‌خواستند بازنده باشند و با حمایت تماشاچیان خود درصدد برتری در این ست بودند، دریافت سرویس خوب و دفاع عالی میزان را جلو انداخت.

پس از تایم استراحت تا امتیاز ۱۵ دو تیم مساوی پیش رفتند اما امتیاز ۱۶ را میزان گرفت تا تکنیکال تایم دوم را نیز برنده به استراحت برود، پس از این زمان در برتری ۱۷-۱۶ و ۱۸-۱۶ میزان مصطفی کارخانه دو تایم اوت خود را استفاده کرد تا اجازه ندهد فاصله بیشتر از این شود.

زمانی که ورامینی‌ها به امتیاز ۱۷ رسیدند و در امتیاز ۱۸-۱۷ جابر قوچان‌نژاد مربی میزان تایم اوت گرفت.

میزان در امتیاز ۲۳-۲۱ به نفع ورامین نیز برقکار را جایگزین گونزالس کرد اما این‌ها نتوانست از باخت ۲۵ بر ۲۲ میزان نیز جلوگیری کند تا در نهایت  «غول کش»های مشهدی تسلیم متین ورامین شده و بازی با نتیجه سه بر یک به نفع متین به پایان رسد و ۳ امتیاز شیرین برای متین ثبت شد.

متین هم اکنون با ۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.