خانه » اخبار و رویدادها » رئیس جمهور وعده تسریع در بخش شدن خیرآباد ورامین را داد

رئیس جمهور وعده تسریع در بخش شدن خیرآباد ورامین را داد

امام جمعه خیرآباد:

رئیس جمهور وعده تسریع در بخش شدن خیرآباد ورامین را داد

 

 

امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: رئیس جمهور در سفر روز چهارشنبه به شهرستان ورامین در پی درخواست مردم و امام جمعه وعده تسریع در بخش شدن خیرآباد را دادحجت الاسلام جعفر محسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ملاقاتی که با رئیس جمهور داشتم نسبت به بخش شدن خیر آباد به صورت کتبی و شفاهی صحبتهایی انجام شد که با استقبال دکتر احمدی نژاد مواجه شده و رئیس جمهور وعده  تسریع در بخش شدن این منطقه را داد.

وی ادامه داد: موضوع استقلال منطقه خیرآباد از شهرستان ورامین با وجود گذشت چندین سال از این دستور که توسط دکتر محمود احمدی نژاد صادر شد، در آستانه چهارمین دور از سفرهای استانی هنوز محقق نشده است و مطالبه اصلی مردم این منطقه به حساب می آید.امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: دستور ریاست جمهوری مبنی بر استقلال منطقه خیرآباد خیلی جدی گرفته نشد و مسئولان در این رابطه اقدامی ترتیب نداده اند.

وی افزود: موضوع استقلال منطقه خیرآباد از شهرستان ورامین در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان ورامین توسط مسئولان و بنابر خواسته اکید مردم به رئیس جمهور ارائه شد که با دستور صریح وی به وزیر کشور مبنی بر رسیدگی آنی و خارج از نوبت این موضوع همراه شد.

مردم خیرآباد از برکات سفرهای قبلی هیئت دولت منتفع نشده اند

وی عنوان کرد: خدمات ارزنده دولت خدمتگزار به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ورامین بر هیچکس پوشیده نیست، اما مردم ولایتمدار و متدین خیرآباد تاکنون نتوانسته اند از برکات سفرهای استانی رئیس جمهور منتفع شوند.

امام جمعه خیرآباد افزود: سفرهای استانی هیئت دولت به مناطق، مردم را برای محقق شدن خواسته های خود امیدوار می کند که در این میان مناطق محروم هستند در حوزه های مختلف و برای رفع مشکلات ارجحیت دارند.

گفتنی است، با وجود خدمات بسیاری که در دولت نهم و دهم در مناطق محروم انجام شده است، اما منطقه خیرآباد با دارا بودن بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت هنوز با مشکلات بسیار زیاد و عدیده ای مواجه است که باعث شده مردم ساکن در این منطقه با محرومیتهای فراوانی در حوزه های مختلف روبرو شوند.

مردم و مسئولان منطقه خیرآباد از توابع شهرستان ورامین مانند مردم دیگر بخشهای این شهرستان به استقبال رئیس جمهور در دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان ورامین رفته و مطالبه آنها عملی شدن وعده های سفرهای گذشته رئیس جمهور برای این منطقه بود.

خیرآباد از توابع بخش مرکزی ورامین است که به صورت رسمی نه شهر است و نه بخش، حال آنکه منطقه وسیعی از بخش مرکزی را در دو نقطه خیرآباد و شهرک مدرس با ۷۰ هزار نفر در بر می گیرد و حدود ۵۰۰ کارگاه و کارخانه صنعتی در این منطقه وجود دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.