خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید یزدان لرنی

وصیت نامه شهید یزدان لرنی

بسم الله الرحمن الرحیم

 آنان که ایمان آوردند از وطن هجرت کردند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند در نزد خدا و آنان رستگاران و سعادتمندان دو عالمند

از آنجا که وظیفه هر مسلمان است تا وصیت نامه داشته باشد من خودم را موظف میدانم که وصییت خود را به شما عزیزانم ارائه کنم.

ای حسین ای سرور شهیدان تو بودی که به ما درس زندگی آموختن و درس ایثار و شهامت آموختی ای حسین ملت ما هر چه دارد از تو و از خون گلرنگ تو دارد حسین ما آمدیم تا راه تو را ادامه دهیم تا مسیر تکامل اهداف اسلام را باز بکنیم. حسین ببین چگونه در حالیکه یارانت عاشقانه آخرین لحظات عمرشان را بسر میبرند فریاد میکردند لبیک لبیک یاثار الله لبیک یا حسین .

 حال چند کلمه با شما عزیزانم و آشنایانم خصوصا خانواده عزیزیم صحبت دارم عزیزانم دعا برای امام را هرگز فراموش نکنید زیرا ایشان بود که راه اصلی را بما نشان داد انشاءالله این حکومت را به حکومت حضرت مهدی متصل میگرداند این را بدانید که خون شهید پیامی دارد و آن پیام حامی از آن است آنان که رفتند کار حسینی کردند و آنان که ماندند باید کار زینبی کنند و الا یزیدی هستند شما باید ادامه دهنده راه شهیدان باشید ما به این امید با بانگ الله اکبر بسوی رگبار و مسلسل میرویم و سر را به خاک می نهیم چون امیدواریم که دیگران ادامه دهنده راه ما خواهند بود.

چند کلمه با خانواده عزیزم:

ای عزیزانم از شما عاجزانه تقاضا دارم که در مرگ بس شیرین من ناراحتی به خویش راه ندهید از شما تقاضا میکنم در شهادت من نگریید. زیرا مرگ در راه خدا آرزوی هر شخصی است شما باید نزد خدا شکرگزار باشید که توانستید چنین فرزندی تحویل جامعه بدهید باشد که تمام خانواده های شهدا مورد لطف و رحمت خداوند قرار گیرند.

 صحبتی کلی با تمام آنانی که مرا می شناختند شاید در طول زندگی ام برای آنان از جانب من دلخوری بوجود آمده باشد از آنان خواهشمندم که مرا بخشیده و برای من دعا کنند بار دیگر تذکر میدهم از همه کسانی که امکان دارد با انان بدرفتاری کرده باشم خواهش می کنم مرا ببخشید دیگر عرضی ندارم فقط از خدا طلب مغفرت میکنم و از خانواده عزیزم برای زحماتی که برای من کشیده اند تشکر می کنم .

به امید پیروزی اسلام و ظهور هر چه سریع تر دوازدهمین مشعل تابان امامت حضرت مهدی (ع)

این شعر را بعنوان یادگاری می نویسم:

باید همواره با وضودرخاک ایران پانهیم         چون هروجب این زمین بوی شهادت میدهد

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.