خانه » شهدای ورامین » پیام ها و نامه ها » آخرین نامه شهید محمدرضا شیرازی به خانواده اش

آخرین نامه شهید محمدرضا شیرازی به خانواده اش

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود خدمت رهبر انقلاب اسلامی ایران و با سلام حضور پاک شهدای انقلاب اسلامی و با سلام بر حزب الله همیشه درصحنه و با سلام به حضور پدر و مادر عزیزم امیدوارم که ملال دوری شما در کربلای حسینی برطرف گردد. امیدوارم در پناه ایزد  یکتا در کارهای خود موفق و سربلند باشید و در خدمت انقلاب و همیشه با یاد خدا دلهایتان را آرامش دهید .

در اینجا حالم خوب است . در خط مقدم هستیم و عراقی ها در مقابل ما هستند و  با دوربین قیافه کثیف آنها را می بینم و امیدوارم عکسها به دستتان رسیده باشد اگر عکسها رسیده در نامه ای سریع جواب آن را بدهید. در اینجا به ما خوش می گذرد و از نظر غذایی وضعمان خوب است . به کسی به جز خانواده نگویید که من در کدام جبهه هستم . حالا که من این نامه را می نویسم برادرانم در حال دعا خواندن هستند و عده ای هم به سر پستهای خود رفته اند . خلاصه در اینجا شور و حالی داریم.

امیدوارم از این که من به جبهه آمده ام ناراحت نباشید و میدانم که نیستید .اگر در دلهایتان ناراحتی می باشد آن را باتوکل به خدا از میان ببرید .اینجا وقتی که صدای خمپاره و توپ های دشمن شروع می شود ترس به دل بچه ها می آید ولی آن را باتوکل به خدا برطرف می کنند .

خوب مرخصی که به هیچ وجه نمی دهند برادری که مرخصی آمده است برای درمان جراحات خود می آید . خوب امیدوارم از  اینکه این سعادت نصیب من شده است که در جبهه های حق علیه باطل شرکت کنم کمال صبر را در خود ایجاد نمایید.  که من خودم را به خدا سپرده ام و اگر هم کشته شوم خواست خداست و اگر هم برگشتم باز هم خواست اوست پس وقتی که خواست خدا باشد دیگر ناراحتی شما در چیست پس همیشه باآرامش رزمندگان را دعا کنید که انشاء الله برای شما که پسرتان را با عزمی راسخ و کوهی استوار به جبهه ها می فرستید خداوند اجری عظیم در نظر بگیرد و در آن دنیا پدرم در حضور حسین (ع) و مادرم در حضور حضرت زهرا(س) روسفید باشید .سلام مرا به هرکسی که سراغ مرا گرفت برسانید و برا ی آنها موفقیت را از خداوند متعال خواستارم و دیگرر عرضی ندارم  خداحافظ موفق باشد.

شهید محمد رضا شیرازی ( آخرین نامه ایشان )

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.