خانه » اخبار و رویدادها » امروز ؛ دیدار شهید منصوری قرچک برابر تیم فرش‌آرای مشهد

امروز ؛ دیدار شهید منصوری قرچک برابر تیم فرش‌آرای مشهد

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، در ادامه ی هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز تیم شهید منصوری قرچک که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده، باید به مصاف میزبان خود تیم فرش آرای مشهد برود. این بازی از ساعت ۱۶ امروز و در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز می‌شود و قضاوت آن را علیرضا پورافشار، علیرضا عبدالغنی، عارف سیاحی و فیروز مبینی برعهده دارند.

لازم به ذکر است، شاگردان رضا لک با ۵ برد و ۲ باخت از هفت بازی گذشته خود ۱۵ امتیاز کسب کرده‌اند و هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به تیم فرش‌آرای مشهد در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

مروری بر جدول رده‌بندی

تیم صبای قم با ۱۹ امتیاز در رده نخست قرار دارد و تیم شرکت ملی حفاری اهواز نیز با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی ساکن است. تیم‌های گیتی پسند، فرش‌آرا، شهید منصوری و دبیری تبریز هم در رده‌های سوم تا ششم قرار دارند و هم‌چنین تیم‌های ارژن شیراز و هلال احمر آذربایجان شرقی نیز قعرنشین هستند.

ارزیابی عملکرد شهید منصوری فصل ۹۲-۹۱

منصوری قرچک در هفته اول مسابقات رو در روی میهمان خود تیم میثاق تهران قرار گرفت و در حالی که بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به‌نفع میثاق در جریان بود، به علت تخلف هواداران منصوری داور، بازی را نیمه تمام رها کرد و با رأی کمیته انضباطی نتیجه این بازی ۷ بر صفر به ‌نفع میثاق تهران اعلام شد.

شاگردان رضا لک در هفته دوم مسابقات مهمان تیم دبیری تبریز بودند. در این بازی که با حضور ترابیان و صانعی برگزار شد، منصوری قرچک با گل دقایق پایانی توانست با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ حریف قدرتمند خود را مغلوب کند.

در هفته سوم پیکارهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران منصوری مقابل شاگردان سید مهدی ابطحی در باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز صف‌آرایی کرد. منصوری که در این بازی میزبان بود، هوادارانش را به علت تخلف در هفته اول در سالن نمی‌دید. منصوری در نهایت در یک بازی تماشایی ۲ بر یک نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد تا به جمع تیم‌های قعرنشین جدول بپیوندد.

هفته چهارم لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار بود و منصوری باید در مقابل گاز خوزستان قرار می‌گرفت. شاگردان رضا لک در این بازی توانستند با دو گل علی رهنما و یک گل مهدی جاوید رقیب خوزستانی خود را شکست دهند تا این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزی‌های آینده شود.

در هفته پنجم شهید منصوری موفق به شکست هلال احمر آذربایجان شرقی شد و با ارائه یک بازی تماشایی توانست با نتیجه سه بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

شاگردان رضا لک در هفته ششم استراحت کردند و در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه نزدیک دو بر یک میزبان خود شهرداری تبریز را شکست دادند و در هفته گذشته نیز مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه سه بر یک مهمان خود تیم راه ساری را شکست داد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

حال باید با این اوصاف منتظر ماند و دید که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال قهرمانی خود را این فصل هم تکرار می‌کند یا خیر.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.