خانه » شهدای ورامین » پیام ها و نامه ها » نامه شهید حسین فلاح به خانواده اش

نامه شهید حسین فلاح به خانواده اش

بسم الله الرحمن الرحیم

 خدمت خانواده عزیزم سلام عرض می کنم

با سلام به امام عصر مهدی (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با درود به شهیدان گلگون  کفن و تمام رزمندگان جمهوری اسلامی ایران نامه خود را آغاز می کنم.

پس از عرض سلام  سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم که حالتان خوب باشد و هیچگونه ناراحتی نداشته با شید و همیشه در پناه خدا به زندگی شیرین خود ادامه دهید باری اگر از احوالات اینجانب فرزند کوچک خود سرباز وظیفه حسین فلاح خواسته باشید بحمد الله خوب و سلامت هستم و هیچگونه ناراحتی ندارد و همیشه به دعا گوئی مشغول هستم پدر عزیزم سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد. من الا در منطقه فکه استراحت می کنم پدر جان هیچ فکر مرا مکن جای من خیلی خوب است معلوم نیست ما را کی به خط مقدم ببرند ما الان ۸ کیلومتر از خط مقدم عقب هستیم هیچ غم و غصه ا ی نداشته باشید مادرم ای مادر عزیزم سلام حالت چطور است امیدوارم که حالت خوب باشد مادرم هیچ غصه مرا نخورید چون جای من بسیار خوب است خواهرم سلام حالت چطور است امیدوارم که حالات خوب باشد امیدوارم که همیشه در کارهایت موفق بوده باشی خواهر برای من نامه که می نویسی  تمام کار های خودتان و از آب و هوای ورامین و از کوچه و تمام وضعیت برای من بنویس و از طرف من به تمام دوستان و آشنایان سلام برسانید و بگویید برایم دعا کنند دیگر وقت شما را نمی گیرم.

خدا حافظ به امید دیدار

———————————————–

تهیه شده توسط بسیجیان پایگاه شهید محراب مدنی و نمازگزاران مسجد مهدیه کارخانه قند

یک نظر

  1. راستش من یه شب خواب نما شدم انگار یکی اومد تو گوشم گفت شهید حسین فلاح و رفت من قبلش اصلش همچین اسمی نشنیده بودم اصلا نمیدونم ایشون می هستن ؟ چرا اسمشون رو من باید بشنوم؟ ازم چی میخوان؟ من اسمشون رو سرچ کردم فقط یه شهید حسین فلاح نداریم چطور میتونم بفهمم ؟ خیلی گیجم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.