خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید التفات بابائی

وصیت نامه شهید التفات بابائی

بسمه تعالی

(فرازهایی از وصیت نامه پاسدار شهید اسلام برادر التفات بابائی )

خدای بزرگ را شکر میکنم که مرا در حزب خود قرار داد (حزب الله ) تا بتوانم خدمتی برای اسلام بکنم و اگر لیاقت داشته باشم بتوانم کارهایم را با اخلاق انجام دهم .

خدای بزرگ را تشکر میکنم که لیاقت آن را به من داد که در سپاه امام زمان (سپاه پاسداران) قرار بگیرم . بار خدایا ، دلهای ما را پاک و نیتهای ما را وقف خدمت به اسلام بگردان و توفیق مرگ در راه اسلام و قرآن را نسیب ما بگردان .

خدایا از تو میخواهم که امام عزیز و نور جماران ما را و این قلب امت ما را حفظ کنی .

امت شهید پرور هیچ وقت قلب امام عزیز را آزرده نکنید و تا آنجا که میتوانید به اسلام و امام خدمت کنید . وای بر آن روزی که قلب امام عزیز ما ناراحت باشد آنوقت است که شکر این نعمت بزرگ را بجا نیاورده ایم . در این زمان مسئله اصلی جنگ است اگر هر کس کوتاهی کند در آخرت مسئولیت دارد که چرا کوتاهی کردی آنوقت جوابی نداریم که بگوئیم و این همه خون شهدا از بچه های عزیز جلو ما را میگیرد .

اگر کسی دراین جنگ کمک نکند چون جنگ اسلام و کفر است به اسلام خیانت کرده به امام کرده است .

باید بگوئیم که از سرزمینهای اسلامی دست کاخ نشینها و دیکتاتورهای شرقی و غربی را قطع کنیم ای ملت شهید پرور ایران راه حسین (ع) را ادامه بدهید که راه امام خمینی همان راه حسین است راه اسلام و راه قرآن است که ما میخواهیم در زمان امام حسین بشیم و کمک کنیم حال همان زمان امام حسین است گوش بفرمان ابراهیم زمان باشیم هر چه او میگوید سخن خداوند است .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.