خانه » اخبار و رویدادها » اعلام انزجار مردم ورامین نسبت به توهین‌کنندگان به پیامبر (ص)

اعلام انزجار مردم ورامین نسبت به توهین‌کنندگان به پیامبر (ص)

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس، تظاهرکنندگان ورامینی پس از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع این شهرستان به سوی میدان امام خمینی (ره) در مرکز شهر ورامین ، در اعتراض به فیلمی در اهانت به اسلام و پیامبر (ص) تجمع کردند.

تظاهرکنندگان که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، شعارهای «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر خامنه‌ای رهبر» سر دادند و خشم و انزجار خود را نسبت به این اهانت استکبار جهانی نشان دادند.

راهپیمایان خشمگین همچنین فریاد می‌زدند «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حضرت صاحب الزمان صاحب عزاست امروز.»

سپس در پایان بیانیه‌ای در پنج بند قرائت شد که با تکبیرهای تظاهرکنندگان همراه بود و در آن از مسلمانان خواسته شد که با حفظ اتحاد و انسجام در مقابل توطئه‌های آمریکا و اسرائیل بایستند.

یکی از افراد شرکت‌ کننده در این راهپیمایی گفت: هدف دشمنان از این اعمال اهانت‌آمیز جلوگیری از پیشرفت روز افزون اسلام در جهان است، آنها تاب ندارند ببینند برخلاف تبلیغات وسیع ضد اسلامی در غرب، این اسلام و پرتو نور حق است که جهان را درنوردیده است.

یکی دیگر از راهپیمایان اظهار داشت: تنها ما نیستیم که از این اعمال منزجریم، امروز خود مردم آمریکا نیز به ستوه آمده‌اند، مسلمانان باید تو دهنی به تمامی اهانت کنندگان بزنند تا دیگر جرات جسارت به مقدسات را نداشته باشند.

 وی همچنین اظهار داشت: توهین به مقدسات در هیچ آیینی پسندیده نیست، به سخره گرفتن احساسات جمعیت عمده‌ای از مردم کره زمین پذیرفتنی نیست. شکستن حرمت مقدسات یک آیین الهی در آیین‌های دیگر نیز قابل قبول نیست، توطئه‌های اسرائیل در پس پرده این اهانت‌ها هویدا است.

مردم بخش‌های جوادآباد و قرچک ورامین و منطقه خیر‌آباد نیز با راهپیمایی‌های باشکوه نسبت به این سناریوی موهن آمریکایی – صهیونیستی ابراز تنفر کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.