خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید ناصر هداوند خانی

وصیت نامه شهید ناصر هداوند خانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 وصیت نامه شهید ناصر هداوند خانی

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امو تابل احیاء عندربهم یرزقون

گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه آنان زنده اند.

با سلام و درود بر امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و امت شهید پرور در صحنه که با نثار خاطره شهدای با صدر اسلام و یاران صدیق امام حسین (ع) را زنده کردند.

امیدوارم این بنده حقیر را حلال نموده که در محضر خدا جواب گو نمی توانم باشم. ان شاء اله که راه شهدا و صالحین را ادامه خواهید داد و در مقابل مشکلات همچون کوه استوار و محکم باشید. امام را هیچگاه تنها نگذارید. زیرا فاصله و فراموشی از امام فاصله گرفتن از امام زمان (عج) است.

در کارهایتان همیشه رضای خدا را در نظر بگیرید و تنها برای او کار کنید که در این صورت از شما راضی خواهد بود.

اگر شهادت نصیبم شد برایم گریه نکنید گرچه تحملش برای شما مشکل است واگر هم خواستید برایم گریه کنید به یاد علی اکبر و علی اصغر دو طفل کوچک ، و امام علی (ع) با سری ضربت خورده و سر بریده امام حسین (ع) که به شهادت رسیدند گریه کنید.

خانواده عزیزم و تمامی آشنایان و عزیزان پس از شهادتم دوست ندارم که برایم لباس عزا، به تن کنید. سیاه به تن نکنید که شهادت افتخارم شده و باعث سرافرازی و سربلندی من است لباس سفید بر تن کنید. بابا جان اگر خداوند شهادتم را از من بپذیرد و این شهادت نصیبم شد من را در حسین رضا به خاک بسپارید. بابا جان در مجلس ختم، بگوئید هر کس از من پولی طلب دارد ، به او بدهید و از من راضی باشند. پدر و مادرم حتماً مرا حلال کنید تامن از شما راضی باشم. خیر اله ما الان در حال رفتن به خط هستیم  برای حمله ، تو را به خدا اگر بدی از من دیده ای به بزرگواری خودتان مرا حلال کنید.

تاریخ ۳۰/۱۱/۶۲ یکشنبه بعد از ظهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.